تخت خواب بادی تاشو یکی از پر کاربرد ترین محصولات بادی در زمینه استراحت و خواب محسوب شده که در برند هایی همچون اینتکس، بست وی و اینتایم توسط فروشگاه مستر اینتکس عرضه می شود. تختخواب بادی تاشو دارای دو ظرفیت 1 نفره و 2 نفره بوده تا بر اساس نیاز خود در ظرفیت، دو انتخاب متفاوت را داشته باشید. نام دیگر تخت خواب بادی تاشو، کاناپه بادی چند کاره یا کاناپه بادی تختخواب شو بوده که هم می تواند در زمینه خواب و استراحت های طولانی مدت و هم برای تماشای تلویزیون، بازی های رایانه ای، مطالعه و ... مورد استفاده قرار بگیرد. داشتن ویژگی هایی همچون وزن سبک نسبت به انواع تخت خواب بادی تاشو چوبی و فلزی، حجم کم در حالت جمع شده، راه اندازی و جمع شدن سریع و داشتن قیمت مقرون به صرفه باعث افزایش فروش و طرفداران این نوع محصول بادی شده است. این کالا بهترین گزینه برای استفاده در منزل، ویلا، باغ و حتی محل کار بوده و می تواند برای پذیرایی های سطحی نیز کاربرد داشته باشد. در ادامه به چند ویژگی مهم انواع تخت خواب بادی تاشو یک نفره و دو نفره خواهیم پرداخت تا قبل از خرید آشنایی لازم را داشته باشید...

مهمترین خصوصیت در تولید انواع تخت بادی تاشو یک نفره و دو نفره، متریال و جنس بدنه آنهاست. متریال به کار برده شده برای ساخت از پلاستیک PVC با دوام با ساختار های دو الی سه لایه بوده که بر اساس مدل های مختلف متفاوت می باشد. متریال پی وی سی استفاده شده در قسمت بیرونی دو نوع روکش وینیل و جیر دارد. البته بسته به مدل خریداری شده در بعضی از آنها روکش کاملا وینیل یا همان طرح چرم و برخی نیز برای قسمت رویه نشیمنگاه و تکیه گاه از روکش جیر یا همان پارچه ای استفاده می شود. تخت خواب بادی تاشو اینتکس در مدل یک نفره و دو نفره هر دو دارای روکش جیر در قسمت رویه بوده به همین دلیل رویه ای نرم و راحت برای خواب ایجاد می کند. از ویژگی های دیگر متریال این نوع محصولات می توان به قابلیت تمیز شدن راحت و سریع آن و همچنین انعطاف بالای بدنه برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر اشاره کرد. در صورتی که هر قسمتی از بدنه دچار آسیب هایی مانند سوراخ شدن و یا پارگی شود امکان تعمیر و استفاده مجدد نیز همانند روز اول وجود خواهد داشت در نتیجه نگرانی بابت یک بار مصرف بودن این محصولات نخواهد بود.


تخت بادی تاشو دو نفره


تاشو بودن یک تخت خواب بادی بستگی به تشک بادی تاشو متصل به بدنه و دریچه های باد به کار برده شده روی بدنه اصلی و تکیه گاه دارد. مدل های مختلف تخت خواب بادی تاشو به گونه ای ساخته شده اند که دارای یک و یا دو تشک بادی تاشو متصل به بدنه بوده که از طریق دریچه هوای مجزا راه اندازی می شوند. زمانی که این تشک ها را جمع کنید از طول بدنه کاسته شده و به ارتفاع آن اضافه خواهد شد تا محلی برای نشستن ایجاد کند. در صورت باز کردن تشک ها نیز می توانید از آن برای خواب و دراز کشیدن استفاده کنید. بعضی از مدل های تولید شده نیز تکیه گاه هایی با دریچه هوای مجزا داشته تا هنگام استفاده برای خواب، از باد زدن به این قسمت صرف نظر کنید. رویه مواج و مشبک از دیگر ویژگی هایی بوده که در قسمت رویه تخت های تاشو دیده می شود. این نوع ساختار در پوشش بهتر اعضای بدن تاثیر مثبتی داشته و با عبور جریان هوا به خوبی مانع از تعریق بالای افراد خواهد شد. تخت خواب بادی تاشو چند کاره اینتکس و بست وی دارای فضای مخصوص قرار گیری بطری آب و یا ماگ نیز دارند که می تواند برای قرار دادن گوشی موبایل نیز استفاده شود.

جهت راه اندازی تخت خواب بادی تاشو یک نفره و دو نفره می توانید از انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی همچون پمپ باد برقی، پمپ باد دستی، پمپ باد پدالی و ... استفاده نمایید. برای خرید تخت خواب بادی تاشو در ظرفیت و مدل های مختلف و همچنین پمپ باد می توانید به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا سفارش خود را به صورت اینترنتی و یا تلفنی ثبت کنید تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.