لوازم یدکی استخر پیش ساخته

درپوش سولار استخر پیش ساخته بست وی مدل 58228

از {{model.count}}

bestway 58228 above ground pools solar cover

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

درپوش سولار استخر پیش ساخته بست وی، یکی از مهمترین و کاربردی ترین لوازم جانبی برای پوشش فضای داخلی و آب استخر مورد نظر بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول خاصیت جذب گرمای آفتاب را داشته و علاوه بر حفظ آب در برابر زباله و گرد و غبار، باعث حفظ دمای آب نیز می شود.

درپوش سولار استخر پیش ساخته بست وی از جدید ترین کاور استخر پیش ساخته برای محافظت از فضای داخلی و آب درون استخر بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این درپوش خورشیدی دارای خاصیت جذب گرما آفتاب و حفظ گرمای آب استخر بوده و امکان افزایش دمای آب تا 2 الی 3 درجه سانتی گراد را نیز دارد. درپوشی که خود دارای ابعاد 703 در 336 سانتی متر بوده از همین رو برای استخر‌های مستطیلی با ابعاد 640 در 274 و همچنین 732 در 366 سانتی متر قابل استفاده خواهد بود.

درپوش یکی از مهمترین لوازم جانبی استخر پیش ساخته محسوب شده و باعث جلوگیری از ورود گرد و غبار و زباله های ریز و درشت به آب خواهد شد در نتیجه در پاک ماندن آب استخر مورد نظر در مدت زمان طولانی موثر می باشد. این محصول تولید شده از متریال پلی اتیلن بوده که در برابر شرایط جوی مختلف و گرمای بالای آفتاب تابستان مقاوم خواهد بود. این کالا در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 3 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید درپوش سولار استخر پیش ساخته بست وی می توانید به صورت آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

وزن
۳ کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک
ابعاد
703 در 336 سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...