جکوزی بادی

درپوش جکوزی بادی اینتکس مدل 28523

از {{model.count}}

intex 28523 spa cover

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

درپوش جکوزی بادی اینتکس مدل 28523 از سری لوازم جانبی مناسب برای جکوزی بادی می باشد، این درپوش از هدر رفت 50 درصدی انرژی جلوگیری میکند و همچنین از نفوذ اشیاء اضافی، گرد و غبار به داخل جکوزی بادی جلوگیری میکند. این کاور مناسب برای جکوزی بادی 4 نفره می باشد.

همانطور که میدانید اینتکس یکی از تولیدکنندگان مطرح محصولات بادی می باشد که در سبد تولیدات محصولات خود جکوزی بادی را نیز تولید میکند. جکوزی بادی اینتکس یکی از محصولات پر فروش این برند است که در ابعاد و اندازه های مختلفی ساخته شده است، اینتکس برای جکوزی بادی های خود یک سری لوازم جانبی تولید کرده است، که درپوش جکوزی بادی از این محصولات می باشد، درپوش جکوزی بادی یک محصول بسیار کاربردی می باشد که در صورت استفاده از آن می توانید از نفوذ گرد و غبار و اشیای اضافی به داخل آن جلوگیری میکنید که البته کاربرد اصلی آن از اتلاف انرژی جلوگیری میکند و از هدر رفت انرژی به صورت 50 درصدی جلوگیری میکند و باعث می شود که جکوزی بادی شما زودتر به دمای مورد نظر برسد و یا در صورت عدم استفاده آب آن دیرتر سرد شود.

درپوش جکوزی بادی اینتکس از پارچه پی وی سی ساخته شده است که از هدر رفتن حرارت جلوگیری میکند. این درپوش جکوزی بادی مناسب برای جکوزی های 4 نفره اینتکس می باشد. برای خرید درپوش جکوزی بادی اینتکس مدل 28523 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

قطر
198 سانتی متر
وزن
14 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...