لوازم یدکی استخر پیش ساخته

درپوش استخر پیش ساخته 10 متری اینتکس مدل 28018

از {{model.count}}

intex 28018 metal frame pool solar and cover

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

درپوش استخر پیش ساخته 10 متری اینتکس مدل سولار، از جدید ترین و بزرگترین روکش استخر پیش ساخته عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که تنها برای استخر فریمی مستطیلی با طول 10 متر قابل استفاده می باشد. این کاور استخر اینتکس دارای قابلیت حفظ گرمای آب و افزودن به دمای آب استخر به مقدار 3 الی 4 درجه سانتی گراد بوده و مانع از تبخیر بالای آب خواهد شد.

درپوش استخر پیش ساخته 10 متری اینتکس مدل سولار (خورشیدی)، از جدید ترین روکش استخر پیش ساخته عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که در میان پر کاربرد ترین لوام جانبی استخر پیش ساخته قرار می گیرد. این محصول بر خلاف مدل های ساده خود دارای طراحی مشبک در قسمت رویه بوده و خاصیت سولار بودن را به همراه خواهد داشت. خاصیت سولار باعث جذب نور آفتاب شده و دمای آب استخر شما را بین 3 الی 4 درجه سانتی گراد افزایش خواهد داد از همین رو موجب حفظ دمای آب استخر در زمان عدم استفاده خواهد شد. همچنین این نوع درپوش استخر اینتکس می تواند مانع از تبخیر بالای آب شود.

کاور استخر پیش ساخته 10 متری اینتکس که تنها برای استخر فریمی مستطیلی با طول 10 متر استفاده شده، کاملا مانع از ورود هر گونه آلودگی و زباله به آب خواهد شد از همین رو زحمت پمپ تصفیه را جهت پاک سازی آب کمتر خواهد کرد. این محصول دارای یک ساک حمل مخصوص بوده و وزنی برابر با 9.6 کیلوگرم خواهد داشت. برای خرید درپوش استخر پیش ساخته 10 متری سولار می توانید سفارش خود را به روش آنلاین و یا تلفنی در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

وزن
۹.۶ کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک
سایر ویژگی ها
جلوگیری از ورود حشرات و زباله
حفظ دمای آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...