لوازم یدکی استخر پیش ساخته

درپوش استخر پیش ساخته فریمی بست وی مدل 58038

از {{model.count}}

bestway 58038 portable above ground pool cover

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

درپوش استخر پیش ساخته فریمی و فست ست بست وی مناسب برای انواع استخر گرد ایزی ست و فریمی با قطر 457 سانتی متر بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای متریال مقاوم و ضخیم با کمی خاصیت کشسانی بوده که ورودی استخر را در زمان عدم استفاده کاملا پوشش دهد.

درپوش استخر پیش ساخته فریمی بست وی یکی از مهمترین لوازم جانبی انواع استخر پیش ساخته و استخر آماده محسوب شده که برای محافظت از فضای داخلی استخر ها و همچنین آب درون آنها مورد استفاده قرار می گیرد. این کاور استخر دارای قطر 470 سانتی متری بوده و بهترین گزینه برای استفاده انواع استخر ایزی ست و فریمی گرد با قطر 457 سانتی متر خواهد بود. بزرگتر بودن قطر درپوش نسبت به استخر های مورد استفاده به دلیل پوشش بیشتر تا قسمت پایین فریم های به کار برده شده در لبه بدنه اصلی بوده تا هیچگونه گرد و غباری وارد آب نشود بنابراین این موضوع می تواند در طول عمر بیشتر آب مورد استفاده و کاهش تعویض های مکرر آب موثر باشد.

درپوش استخر قابل حمل گرد بست وی تولید شده از متریال پلاستیک PVC وینیل ضخیم بوده که در برابر نور آفتاب مقاومت بالایی خواهد داشت. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 4 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید درپوش استخر پیش ساخته فریمی و ایزی ست کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و به روش آنلاین و حتی تلفنی سفارش خود را ثبت کنید.

وزن
۴ کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...