لوازم یدکی استخر پیش ساخته

درپوش استخر پیش ساخته توکار اینتکس مدل 28040

از {{model.count}}

intex 28040 solar and cover

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

درپوش استخر پیش ساخته توکار اینتکس مناسب برای استخر گرد فریمی با قطر 488 سانتی متر از مهمترین لوازم جانبی استخر آماده عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس می باشد. این محصول بهترین گزینه برای جلوگیری از آلودگی آب و کاهش تبخیر آن در زمان عدم استفاده از استخر بوده و قادر است فریم های تعبیه شده در لبه استخر را نیز پوشش دهد.

درپوش استخر پیش ساخته توکار اینتکس برای استخر گرد فریمی با قطر 488 سانتی متر، یکی از پر کاربرد ترین و مهمترین لوازم جانبی برای انواع استخر آماده و پرتابل بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این درپوش ساخته شده از متریال PVC با ترکیبی از پلی اتیلن و پلی اورتان بوده که در برابر نور و گرمای آفتاب مقاومت بسیار خوبی دارد از همین رو علاوه بر جلوگیری از ورود هر گونه آلودگی و زباله به آب، در کاهش تبخیر آب استخر نیز موثر خواهد بود.

درپوش استخر پیش ساخته گرد اینتکس قابل استفاده برای استخر های تولید شده توسط برند هایی همچون بست وی و ... نیز بوده و تنها برای استخر هایی با قطر 488 سانتی متر قابل استفاده خواهد بود. درپوشی که علاوه بر درب استخر، فریم های قسمت لبه بدنه اصلی را نیز پوشش داده تا هیچ راه نفوذی برای آلودگی به داخل آب نگذارد. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 3.8 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید درپوش استخر پیش ساخته توکار اینتکس کافیست به دو روش آنلاین و یا تلفنی محصول خود را در سایت نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

وزن
۳.۸ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی
سایر ویژگی ها
جلوگیری از ورود حشرات و گرد و خاک
حفظ دمای آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...