لوازم یدکی استخر پیش ساخته

درپوش استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28038

از {{model.count}}

intex 28038 cover and solar

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

درپوش استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28038 با استفاده از این محصول از نفوذ گرد و غبار به داخل آن جلوگیری میکند ، این روکش از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. روکش این استخر پیش ساخته مناسب برای ابعاد 3 متر در 2 متر استخر فریمی می باشد. برای خرید و قیمت درپوش استخر پیش ساخته از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس اقدام کنید.

استخر پیش ساخته تولید شده توسط اینتکس یک سری محصولات جانبی و لوازم یدکی دارد که از آن می توانید برای استفاده راحت تر و بهتر از محصول مصرف کنید. در پوش استخر پیش ساخته یکی از لوازم کاربردی می باشد، زیرا استخر پیش ساخته در فضاهای باز استفاده می شود و ورود حشرات موذی، گرد و غبار، برگ و آشغال اجتناب ناپذیر است. پس به همین دلیل باید از درپوش استخر پیش ساخته استفاده شود تا از نفوذ گرد و غبار و.... به داخل آن جلوگیری کنید. همانطور که میدانید استخر پیش ساخته دارای انواع مختلفی هستند که ابعاد های آنها بسیار متفاوت است و درپوش های هر کدام از آنها با یک دیگر فرق می کند که این درپوش استخر پیش ساخته مناسب برای ابعاد 3 متر در 2 متر فریمی می باشد. برای مهار کردن آن میتوانید با بستن آن به دور استخر پیش ساخته آن را بر روی استخر قرص و محکم نگه دارید.

درپوش استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28038 از پی وی سی ساخته شده  است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد، پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول مقاومت بسیار بالایی در برابر نور خورشید از خودش نشان میدهد و در طول مدت استفاده هیچ گونه آثار پوسیدگی در آن دیده نمی شود. برای خرید درپوش استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28038 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

وزن
4 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی
سایر ویژگی ها
حفظ دمای آب تا ۳ الی ۴ درجه
جلوگیری از ورود حشرات و گرد و خاک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...