لوازم یدکی استخر پیش ساخته

درپوش استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28030

از {{model.count}}

intex 28030 cover and solar

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

درپوش استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28030، از سری درپوش استخر پیش ساخته گرد اینتکس می باشد ، این محصول ساخت برند اینتکس، روکش استخر پیش ساخته گرد اینتکس از نفوذ حشرات موذی، گرد و غبار و.... به داخل آب جلوگیری میکند، برای خرید و قیمت درپوش استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28030 از نمایندگی اینتکس اقدام به عمل آورید.

درپوش استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28030، در پوش استخر پیش ساخته یک وسیله ای بسیار کاربردی می باشد که به وسیله ی آن می توانید از ورود گرد و غبار، حشرات موذی و برگ و آشغال به داخل استخر خودتان جلوگیری کنید، همانطور که می دانید استخر پیش ساخته بیشتر در مکان های سرباز نصب می شود، به طور مثال در حیاط خانه و ویلا، در باغ و مکان های نظیر آنها قرار می گیرد که در معرض ورود گرد و غبار، برگ درختان و حشرات موذی است پس به همین دلیل باید از یک محصولی به نام درپوش استخر پیش ساخته استفاده کنید. این محصول مناسب برای استخر پیش ساخته ساخت اینتکس می باشد که از جنس پی وی سی ساخته شده است، پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول دارای کیفیتی خاص و عالی می باشد که در برابر نور خورشید مقاومت بسیار بالایی از خودش نشان می دهد و طول عمر بالایی دارد. این محصول آب داخل استخر شما را تا مدت طولانی می توانید تمیز و پاکیزه نگه دارد و نیازی به تعویض آن نخواهید داشت.

اینتکس یکی از تولیدکنندگان بزرگ استخر پیش ساخته می باشد که برای محصولاتی که تولید کرده است یک سری لوازم جانبی و یدکی نیز تولید کرده است که درپوش استخر پیش ساخته یکی از آنها می باشد. همانطور که میدانید استخر های تولید شده توسط اینتکس ابعاد های مختلی دارد که این درپوش مناسب برای استخر پیش ساخته گرد اینتکس با قطر 305 سانتی متر می باشد، این درپوش تا 25 سانتی متر از ارتفاع استخر را نیز در بر می گیرد تا بهتر بر روی استخر قرار بگیرد. این درپوش، دمای آب داخل استخر را نیز به راحتی حفظ میکند و در زمانهایی که از آن استفاده نمیکنید می توانید آن را بر روی استخر بکشید. برای خرید درپوش استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28030 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

وزن
4 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC
سایر ویژگی ها
حفظ دمای آب تا ۴ درجه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...