شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

دروازه بادی بست وی مدل 52058

از {{model.count}}

bestway 52058 inflatable toy soccer net

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

دروازه بادی بست وی مدل 52058 یک محصول منحصر به فرد و از سری اسباب بازی بادی های Bestway می باشد که جنس بدنه آن از وینیل بوده و ابعاد آن نیز 213×125×117 سانتی متر می باشد. درون بسته بندی این دروازه بادی استخر، دو عدد توپ بادی نیز قرار داده شده است. در ادامه جزئیات دقیقی از این محصول را مشاهده خواهید نمود.

دروازه بادی بست وی مدل 52058 یکی دیگر از سری اسباب بازی بادی های تولید شده توسط کمپانی Bestway می باشد که تولید سال 2021 این شرکت بوده و از کیفیت بدنه بسیار خوبی برخوردار می باشد. این محصول به دلیل طراحی منحصر به فرد و کاربردی بودن آن در بازی های کودکان، توانست تا در همان بدو ورود به بازار، با استقبال بی نظیر خریداران رو به رو شده و به یکی از اسباب بازی های پر فروش این شرکت تبدیل شود. این دروازه بادی، همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید دارای رنگ بدنه مشکی و سفید می باشد. از این محصول می توان هم در خشکی و هم درون استخر استفاده نمود. دروازه بادی قابل استفاده به عنوان دروازه فوتبال و درون استخر قابل استفاده برای دروازه واترپلو می باشد. خانواده ها به همراه کودکان خود می توانند به وسیله آن به تفریحات نشاط آوری بپردازند.

جنس بدنه این محصول همانند محصولات دیگر بست وی از وینیل تولید شده است. از مزایای این متریال می توان به مقاومت بالا در مقابل تابش مستقیم خورشید و گرما اشاره کرد.ابعاد این محصول نیز تشکیل شده است از طول: 213 سانتی متر، عرض: 125 سانتی متر و ارتفاع: 117 سانتی متر. درون بسته بندی این محصول دو عدد توپ بادی نیز قرار داده شده است.شما می توانید برای خرید این محصول از طریق وبسایت فروشگاه مستر اینتکس اقدام نمایید. همچنین می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

طول
۲۱۳ سانتی متر
عرض
۱۲۵ سانتی متر
ارتفاع
۱۱۷ سانتی متر
وزن
1.3 کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب تمام سنین
بدنه ضدپوسیدگی
برچسب تعمیرات
دارای دو عدد توپ بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...