به دلیل اینکه هپی چیر ها در ایران تولید شده دارای خدماتی از جمله تعویض پارچه، تعویض مواد داخلی و شارژ کردن مواد داخلی بوده به همین دلیل از نظر خدمات پس از فروش نیز دسترسی های بهتری به آن خواهد بود. یک مبل هپی چیر معمولا با مواد داخلی یونولیت تولید شده که برای حداقل یک الی 2 سال بدون شارژ کردن قابل استفاده خواهد بود اما پس از گذشت این مدت زمان (در صورت استفاده مکرر و روزمره)، مواد داخلی به صورت طبیعی مقداری نشست خواهد کرد از همین رو نیاز به اضافه کردن این مواد به داخل بدنه خواهد بود.

برای خرید مواد داخل هپی چیر می بایست مقدار مورد نیاز را با همکاران ما به صورت آنلاین و یا تلفنی در میان گذاشته تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما در سراسر کشور ارسال شود. البته مشتریان عزیز می توانند جهت خرید مواد یونولیتی مبل هپی چیر یا مبل شنی و همچنین بین بگ به صورت حضوری نیز اقدام کنند. مبل مورد نظر شما به شرکت تولید کننده ارسال شده و پس از شارژ مجدد مواد داخلی، برای شما ارسال خواهد شد تا نگرانی بابت خدمات پس از فروش این نوع مبل راحتی نداشته باشید.

نکته مهمی که در رابط با مواد داخلی مبل هپی چیر وجود داشته، نوع یونولیت های به کار برده شده می باشد. یونولیت های عرضه شده در کیفیت های متفاوتی عرضه می شوند که در زمان خرید بایستی به این نکته توجه داشته باشید. هر چقدر یونولیت های تولید شده تفکیک پذیری بالا و تراکم بیشتری داشته باشند به مراتب کیفیت و قیمت آنها نیز بالاتر خواهد بود از همین رو در زمان شارژ و خرید مواد داخلی هپی چیر خود حتما به این مسئله توجه داشته باشید. در برخی از مبل هپی چیر و شنی نیز با توجه به مقرون به صرفه بودن و کاهش قیمت، یونولیت ها به همراه فوم و ابر های خرد شده ترکیب و در داخل مبل مورد نظر استفاده می شود. این نوع مواد ترکیبی شاید از نظر قیمتی مقرون به صرفه تر باشد اما به مرور زمان نیاز به تعویض و شارژ مجدد در بازه زمانی کوتاه تر (چند ماه در صورت استفاده مکرر) خواهد داشت.

همانطور که اشاره کردیم، خرید مواد داخلی هپی چیر را می توانید به روش اینترنتی و آنلاین، تلفنی و حتی حضوری انجام دهید. برای این کار پیش از ثبت سفارش بهتر است با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس بر قرار کرده و نوع مواد مورد نیاز خود به همراه مقدار را تعیین کنید تا در اسرع وقت برای شما بسته بندی شده و ارسال شود.