قایق بادی از سری محصولات بادی می باشد که دارای کاربری تفریحی و ورزشی دارد، قایق بادی توسط برند های مختلفی تولید شده است که اینتکس و بست وی یکی از این برندها هستند که در تولید انواع قایق بادی دارای کارنامه درخشانی هستند. قایق بادی دارای انواع مدل های مختلفی هستند که در این مقاله قصد داریم تا موضوعات و نکاتی که در هنگام خرید حضوری قایق بادی باید خاطر نشان شوید را شرح دهیم تا بتوانید خریدی مطمئن و ایمن داشته باشید.


برند قایق بادی

همانطور که گفته شد قایق بادی یک محصول تفریحی ورزشی است که در بین عموم مردم به محبوبیت بسیار بالایی رسیده است و از همین رو شرکت های مختلفی شروع به تولید قایق بادی کرده اند تا بتوانند نیاز افراد در این زمینه را رفع و رجوع کنند. دو برند که از گذشته در این زمینه فعالیت داشته اند اینتکس و بست وی هستند که در ایران با نام آشنا هستیم، اینتکس و بست وی تولیدکننده انواع لوازم بادی هستند که محصولات متنوعی را در این زمینه تولید کرده اند که قایق بادی یکی از آنها می باشد. این دو برند سابقه درخشانی در این زمینه دارند و محصولات تولید شده آنها همه دارای استانداردهای روز دنیا ساخته شده است. پس بهتر است که از دو برند اینتکس و بست وی قایق بادی خود را تهیه کنید.


سال ساخت قایق بادی

از موضوعات مهم در هنگام خرید قایق بادی سال ساخت آن می باشد، سعی بر این داشته باشید که به روز ترین قایق بادی که به تازگی تولید شده است را خریداری کنید، زیرا در این صورت طول عمر آن بالا می رود و همچنین چون ممکن است که قایق بادی در صورت ماندن در بسته بندی از قسمت تا مورد آسیب قرار بگیرد زیاد است. البته قایق بادی بست وی و اینتکس هر دو الی سه سال طرح های جدید را روانه بازار میکنند که از لحاظ ظاهری و ساختاری نیز دارای تفاوت می باشد.


متریال استفاده شده در قایق بادی

در هنگام خرید حضوری قایق بادی باید در نظر داشته باشید که قایق بادی شما از پی وی سی ضخیم ساخته شده باشد، زیرا پی وی سی ضخیم دارای مقاومت بسیار بالایی نسبت به بقیه متریال ها می باشد و همچنین طول عمر بالاتری دارد. پی وی سی در قایق بادی وزن آن را به صورت چشم گیری کاهش میدهد و این امکان را به شما میدهد که بتوانید به راحتی آن را حمل کنید. شایان ذکر است که متریال پی وی سی این امکان را به شما میدهد تا در صورت لزوم بتوانید آن را تعمیر کنید و مجددا بتوانید آن را در داخل آب بیاندازید. گفتنی است که ایمنی شما در قایق بادی به متریال استفاده شده در ساخت قایق بادی مرتبط است پس سعی داشته باشید که بهترین متریال را انتخاب کنید.


ابعاد قایق بادی

در هنگام خرید قایق بادی باید در نظر داشته باشید که از این قایق بادی در چه مکانهایی میخواهید استفاده کنید و همچنین چه تعداد سرنشین قصد استفاده از قایق بادی را دارند. آیا استفاده شما از قایق بادی برای تفریح، ماهیگیری و یا برای ورزش است؟

اگر برای تفریح و ماهیگیری از قایق بادی استفاده میکنید باید سراغ یک سری از مدل های قایق بادی بروید و یا اگر برای ورزش استفاده میکنید برای سراغ یک سری مدل های خاص کایاکی بروید. 

قایق بادی تفریحی دارای ابعاد های مختلفی است و از دو نفره الی پنج نفره میزان ظرفیت سرنشین دارد که البته تا شش نفر هم قابل استفاده است. پس این قایق بادی دارای ابعادی بزرگ است که 6 نفر به صورت راحت می توانند از آن استفاده کنند. اما قایق بادی ورزشی نهایتا 2 نفره می باشد زیرا باید وزنی سبکتر داشته باشد و همچنین کنترل و سرعت بخشیدن به آن بسیار مهم است. پس هنگام خرید قایق بادی به ابعاد آن دقت کنید.


اقلام همراه قایق بادی

در بسته بندی قایق بادی یک سری لوازم و اقلام مهم قرار داده شده است، این اقلام عبارت اند از پارو، پمپ باد، طناب نجات، برچسب تعمیرات و.... که باید در هنگام خرید آنها را بررسی کنید. در برخی از قایق بادی ها پمپ باد دستی و در برخی پدالی قرار میگیرد و همچنین پارو های پلاستیکی و آلومینیومی که در توضیحات محصول در فروشگاه مستر اینتکس قید شده است. در صورت همراه نبودن اقلام کار کردن با قایق بادی برای شما مقداری سخت خواهد شد زیرا این لوازم بسیار مهم و حیاتی هستند.


خرید قایق بادی

برای خرید قایق بادی می توانید به صورت حضوری، اینترنتی و تلفنی از فروشگاه قایق بادی مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه لوازم بادی مستر اینتکس نمایندگی اینتکس در ایران می باشد و محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند. قایق بادی یک وسیله بسیار شاد و مهیج می باشد که می تواند ساعات خوشی را برای شما فراهم خواهد کرد.