خرید حضوری تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین یکی پر فروش ترین محصولات بادی موجود در بازار ایران و یا بازار جهانی می باشد، این محصول بسیار پرکاربرد می باشد که از آن در سفرهای خود می توانید استفاده کنید. تشک بادی ماشین در قسمت صندلی عقب خودروی شما قرار میگیرد، البته تشک بادی داخل ماشین دارای دو مدل مختلف است که یک مدل عمدتا برای تمامی خودروها به غیر از خودرو های شاسی بلند که فاصله صندلی نمشین سرنشین عقب تا صندلی راننده و شاگرد زیاد می باشد مناسب است و مدل دیگر تشک بادی داخل ماشین مناسب برای خوردوهای شاسی بلند می باشد که صندلی عقب آنها میخوابد و فضای صندوق عقب به خودرو اضافه می شود و تشک در آن جا قرار میگیرد، که هر دوی این تشک ها در فروشگاه تشک بادی داخل ماشین مستر اینتکس موجود و قابل خریداری هستند. البته تشک بادی صندلی عقب خودرو نیز دارای چندین مدل و ساختار های متفاوت هستند که در ادامه راجع به آنها توضیحات بیشتر را به شما خواهیم داد.


اقلام همراه تشک بادی داخل ماشین

هنگام خرید حضوری تشک بادی داخل ماشین باید به اقلام همراه داخل بسته بندی تشک بادی داخل ماشین دقت زیادی داشت و باید تمامی لوازم و اقلام همراه آن را چک کرده تا در صورت نیاز به آنها در دسترس باشند. معمولا در بسته بندی تشک بادی داخل ماشین یک عدد پمپ باد فندکی، تشک بادی، بالش بادی، برچسب تعمیرات و ساک حمل قرار داده شده است، البته بهتر است که هنگام خرید تشک بادی داخل ماشین یک عدد چسب زاپاس نیز تهیه کنید تا در صورت نیاز بتوانید به راحتی آن را تعمیر کنید.در صورت نیاز میتوانید پمپ باد خود را با پمپ باد قوی تر تغییر دهید و الباقی هزینه را به مستر اینتکس پرداخت کنید. البته ممکن است که همراه تشک بادی شما یک سری لوازم دیگر نیز باشد که در ادامه راجع به انواع تشک بادی داخل خودرو ها صحبت و این موضوع را روشن می کنیم.


انواع مختلف تشک بادی صندلی عقب خودرو

در هنگام خرید حضوری تشک بادی صندلی عقب ماشین باید به نوع تشک بادی نیز توجه زیادی کرد، بعضی از تشک بادی ها یک تکه هستند به این معنی است که قسمت پایی عقب صندلی خودررو به صورت یک تکه به هم متصل هستند. یک سری از تشک بادی ها دارای یک تکه جداگانه هستند که در آن قسمت قرار میگیرد و مدل دیگر نیز به صورت دو تکه می باشد به این معنا است که قسمت جا پایی دو عدد تکه باد شونده در آنجا قرار میگیرد و تشک اصلی بر روی آن قرار میگیرد. در هنگام خرید باید به نوع تشک بادیتان توجه کنید. که بهترین مدل در بازار دو تکه و سه تکه می باشد. در هنگام خرید تشک بادی عقب خودرو حتما به این موضوع دقت کنید زیرا مدل های چندتکه دارای کارایی بیشتر و همچنین تعمیرات راحت تر هستند و اگر یکی از قسمت ها سوراخ شود باد قسمت های دیگر خالی نمی شود.


جنس بدنه تشک بادی داخل ماشین از چیست؟

اکثر تشک بادی داخل خودروها از پی وی سی با روکش جیر استفاده شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول دارای تحمل وزنی برابر با 280 کیلوگرم دارد و همچین به دلیل استفاده را روکش مواج این تشک کاملا ضد تعریق شده است. پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول کاملا ضد حساسیت و ضد بو است. رویه این تشک بادی داخل ماشین ها از جنس جیر می باشد و همچنین قسمت زیرین از جنس پی وی سی وینیل می باشد. پس در هنگام خرید به روکش جیر، مواج بودن تشک بادی صندلی عقب باید توجه زیادی داشت، اگر کالایی در این وضیعت نبود از خرید آن جلوگیری کنید.


خرید تشک بادی صندلی عقب ماشین

برای خرید و یا استعلام قیمت می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه اینتکس مستر اینتکس نمایندگی فروش و تعمیرات محصولات بادی می باشد. فروشگاه تشک بادی ماشین اینتکس تمامی تشک بادی های مناسب برای انواع خودروهای داخلی و خارجی را موجود کرده است و می توانید به صورت حضوری این محصول را خریداری کنید، همچنین فروشگاه مستر اینتکس تشک شما را قبل از استفاده و تحویل به شما در حضورتان تست میکند و از سلامت آن مطلع خواهید شد.