تخت بادی یکی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین محصولات بادی در زمینه استراحت و خواب محسوب شده که با توجه به داشتن ویژگی هایی همچون قابلیت حمل، وزن سبک، حجم کم، قیمت مقرون به صرفه و ... جایگزینی مناسب برای انواع تخت خواب فلزی و چوبی شناخته می شود. همانطور که از نوع ساختار و طراحی بدنه انواع تخت خواب بادی مشخص بوده، امکان جا به جایی و حمل آسوده آنها فراهم خواهد بود در نتیجه امکان استفاده در مسافرت (ویلا و باغ) را ایجاد خواهد کرد تا نیازی به هزینه مجزا برای تهیه تخت خواب فلزی و چوبی نباشد.

دو خصوصیت بسیار مهم در انواع تخت بادی دیده می شود که یکی از آنها قابلیت طبی بودن می باشد. این قابلیت به دلیل نوع ساختار داخلی و قسمت رویه در برخی از مدل های تولید شده دیده می شود. برای اینکه یک تخت خواب بادی ویژگی طبی داشته باشد در ابتدا نیاز به استفاده از تکنولوژی فایبرتک توسط تولید کننده خواهد بود. تکنولوژی فایبرتک شامل نخ های ابریشمی به کار برده شده در فضای داخلی تخت بادی بوده تا باعث ایجاد سطح رویه ای با استحکام و ثبات بالا شود در نتیجه هنگام استفاده مانع از فرو رفتن سطح رویه تخت خواهد شد. این نوع تکنولوژی فشار های ناشی از وزن بالا و باد زیاد را نیز به خوبی تحمل کرده تا در افزایش طول عمر این نوع محصول بادی نیز تاثیر گذار باشد.


تخت خواب بادی دو نفره اینتکس


سطح رویه مواج با عاج کمتر و ساختار مشبک نیز خود تاثیر زیادی در طبی بودن یک تخت بادی خواهد گذاشت. این نوع ساختار اعضای بدن در تماس با خود را پوشش داده و با عبور جریان هوا باعث کاهش تعریق خواهد شد. در نهایت می توان با توجه به نوع ساختار در نظر گرفته شده برای تخت خواب بادی طبی یک نفره و دو نفره، از این محصول نه تنها برای افراد عادی بلکه برای بیماران عضلانی و استخوانی نیز استفاده کرد تا فضایی بسیار راحت برای استراحت و خواب داشته باشند.

تخت بادی مسافرتی عنوانی بوده که می توان روی هر نوع تخت خواب بادی اینتکس و بست وی تولید شده و عرضه شده در بازار قرار داد. در واقع مسافرتی بودن یک تخت خواب بادشو در داشتن وزن کم، حجم کم در حالت جمع شده و قابلیت راه اندازی سریع می باشد. نوع متریال استفاده شده در انواع تخت بادی قابل حمل از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو و در برخی مدل ها سه لایه بوده و از روکش جیر برای سطح رویه و برخی در دیواره ها استفاده می شود تا فضای نرم و راحت برای خواب ایجاد کند. این متریال با وجود ضخامت بالا دارای انعطاف پذیری بسیار خوبی بوده به همین جهت در ابعاد کوچکتری قابل جمع شدن خواهند بود.


تخت بادی تاجدار اینتکس


معمولا در کنار تخت خواب بادی یک ساک حمل مخصوصی نیز قرار داده می شود تا حمل آن را بدون جعبه بسته بندی به سادگی امکانپذیر کند. اکثر تخت هایی که توسط شرکت اینتکس و بست وی تولید شده دارای پمپ باد برقی متصل به بدنه می باشد. این پمپ باد با برق شهری 220 ولت کار کرده و علاوه بر قابلیت پمپاژ هوا عمل مکش باد را نیز انجام خواهد داد. اما زمانی که دسترسی به برق شهری نداشته باشید می توانید با استفاده از انواع پمپ باد دستی و یا پدالی مخصوص محصولات بادی اقدام به راه اندازی تخت بادی مورد نظر کنید زیرا که روی پمپ باد برقی یک دریچه هوای کوچکی برای مواقعی که به برق دسترسی نداشتید قرار داده شده است. برخی از افراد سفر های کمپینگ بلند مدتی را در برنامه های خود قرار می دهند از همین رو دارای چادر مسافرتی و چادر کمپینگ بزرگ می باشند از همین رو برای ایجاد محلی بسیار راحت جهت خواب در کمپ خود می توانند حساب ویژه ای روی تخت خواب بادی مسافرتی باز کنند. یک تخت بادی مسافرتی می تواند خاصیت طبی بودن را نیز داشته باشد بنابراین ویژگی طبی بودن تاثیری در افزایش حجم نخواهد داشت.

فروشگاه مستر اینتکس به عنوان نمایندگی اینتکس اقدام به عرضه انواع تخت بادی طبی و تخت بادی مسافرتی در برند هایی همچون اینتکس و بست وی کرده و این نوع تخت خواب ها را در مدل های مختلف از نظر ظرفیت، ابعاد، ارتفاع، نوع ساختار بدنه، برند تولید کننده و ... عرضه می کند. برای خرید تخت بادی مسافرتی و طبی می توانید با مشاوره گرفتن از فروشگاه اینتکس اقدام به خرید گزینه مورد نظر خود کنید تا در کوتاه ترین بازه زمانی ممکن برای شما در سراسر کشور ارسال شود.