شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

حلقه شنا کودک بست وی مدل 36013

از {{model.count}}

bestway 36013 baby inflatable float ring

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

حلقه شنا کودک بست وی مدل 36013 که با نام تیوپ شنا نیز شناخته می شود، محصولی جدید از سری محصولات بادی شرکت bestway می باشد که تولید شده از وینیل بوده و از طراحی جذابی برخوردار است. در ادامه توضبحات می توانید اطلاعات دقیق این محصول را مشاهده بفرمایید.

حلقه شنا کودک بست وی مدل 36013 از سری لوازم شنا و تفریحات آبی تولید شده توسز bestway می باشد که مناسب برای استفاده کودکان طراحی و تولید گردیده است. این محصول دارای طراحی بسیار جذابی بوده که از رنگ های شادی درون آن استفاده شده است. از این محصول می توان برای تفریحات آبی کودکان استفاده نمود. این حلقه بادی شنا قابل استفاده درون استخر، استخر پیش ساخته، دریا و دریاچه می باشد. لازم به ذکر است که این محصول یک وسیله بسیار عالی برای تفریحات آبی کودکان به شمار رفته که علاوه بر کمک در یادگیری شنا می تواند اوقات فراغت بسیار پر نشاطی را برای آن ها رقم بزند.

جنس بدنه این حلقه شنا کودک تولید شده از وینیل می باشد که دارای مقاومتی بسیار خوب در برابر تابش مستقیم خورشید است. قطر حلقه شنا ارزان بست وی 48 سانتی متر بوده و ارتفاع آن 11 سانتی متر می باشد. وزن بسته بندی ان نیز 115 گرم بوده که به راحتی و با کمترین اشغال فضا قابل حمل و جابجایی است. شما برای خرید حلقه شنا کودک می توانید از طریق سایت فروشگاه مستر اینتکس اقدام نمایید. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر در مورد خرید محصولات بادی با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

قطر
48 سانتی متر
ارتفاع
11 سانتی متر
تحمل وزن
25 کیلوگرم
وزن
115 گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...