شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

حلقه شنا بادی کودک بست وی مدل میکی موس طرح 91040

از {{model.count}}

bestway 91040 baby inflatable swim ring

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

حلقه شنا بادی کودک بست وی مدل میکی موس طرح 91040 یک تیوپ شنا با کیفیت و بسیار زیبا می باشد که توسط شرکت بست وی تولید و در بازار محصولات بادی عرضه شده است. این محصول تولید شده از وینیل بوده و قطر آن 56 سانتی متر می باشد. در ادامه می توانید مشخصات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده بفرمایید.

حلقه شنا بادی کودک بست وی مدل  میکی موس طرح 91040 محصولی جدید از سری محصولات بادی شرکت bestway می باشد که در سال 2022 تولید و در بازار جهانی عرضه شده است. این محصول که از طراحی بسیار زیبایی برخوردار است، توانسته است تا به این لحظه فروش بسیار خوبی را تجربه کرده و به واسطه طرح زیبای میکی موس که بر روی آن نقش بسته است توجه افراد زیادی را جلب کند.

این حلقه شنا بادی مناسب برای استفاده کودکان و نوجوانان می باشد و می تواند موجبات تفریح آن ها در فصل تابستان را فراهم سازد. از این تیوپ شنا ارزان می توان داخل استخر پیش ساخته، استخر، دریا و ... استفاده نمود. جنس بدنه این محصول تولید شده از وینیل می باشد. این متریال که با نام پی وی سی نیز شناخته می شود از مقاومت بسیار خوبی در برابر تابش مستقیم خورشید برخوردار بوده و تحت هیچ شرایطی دچار تغییر شکل و یا تغییر رنگ نخواهد شد.

قطر این حلقه شنا ارزان 56 سانتی متر بوده و وزن آن نیز 137 گرم می باشد. وزن سبک آن و ابعاد بسته بندی کم حجمی که دارد موجب می شود تا عمل حمل و جابجایی آن به راحتی انجام گرفته تا بتوان آن را با خود به هر مکانی برد. شما می توانید برای خرید حلقه شنا بادی کودک و یا مشاهده قیمت حلقه شنا به سایت مستر اینتکس مراجعه کرده و یا برای دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

قطر
۵۶ سانتی متر
وزن
۱۳۷ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
بدنه ضدحساسیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...