شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

حلقه شنا بادی اینتکس مدل 68209

از {{model.count}}

intex 68209 swim ring

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

حلقه شنا بادی اینتکس مدل 68209 یکی از حلقه شنا بادی های ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد که با خرید حلقه بادی شنا اینتکس از این محصول در استخر و دریا استفاده کنید. این محصول دارای ابعادی برابر با 122 سانتی متر به قطر بوده و همچنین مناسب برای افراد بالای 9 سال می باشد. برای استعلام قیمت حلقه شنا بادی می توانید از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس اقدام کنید.

حلقه شنا بادی اینتکس مدل 68209 از سری حلقه بادی های ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد، همانطور که میدانید در فصل تابستان و هوای گرم، تفریح های آب در بین عموم مردم خیلی رواج پیدا میکند و حلقه شنا بادی، شناور بادی، تشک بادی روی آب و تخته شنا نیز مورد استفاده قرار میگیرد و از همین رو شرکت های تولیدکننده محصولات بادی با طراحی های جدید و خاص سعی برجلب نظر مشتریان کردند که شرکت اینتکس در این زمینه توانست موفق تر عمل کند. 

این حلقه شنا دارای ابعادی برابر با 122 سانتی متر می باشد که ابعادی مناسب برای حلقه شنا بادی می باشد. با توجه به ابعاد این حلقه شنا مناسب برای استفاده بالاتر از 9 سال می باشد. طراحی این محصول بسیار خاص و جذاب می باشد که در طراحی آن از رنگ های سبز، مشکی و سفید استفاده شده است که می تواند نظر هر فردی را نسبت به خودش جلب کند. گفتنی است که دو این حلقه شنا اینتکس یک طناب نجات نیز تعبیه شده است که قبل از استفاده از این حلقه شنا در داخل آن حتما طناب نجات آن را نصب کنید. 

جنس بدنه این حلقه شنا بادی از پی وی سی ساخته شده است که دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی می باشد که کاملا ضد حساسیت و ضد بو می باشد. برای خرید حلقه شنا بادی اینتکس می توانید از نمایندگی اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

قطر
122 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
تحمل وزن
120 کیلوگرم
وزن
1.5 کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
دارای طناب نجات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...