شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

حلقه شنا بادی اینتکس مدل 56269

از {{model.count}}

intex 56269 inflatable swimming ring

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

حلقه شنا بادی اینتکس مدل 56269 از سری محصولات ساخته شده توسط برند اینتکس، این حلقه شنا بادی دارای دستگیره پلاستیکی می باشد که تعادل شما را بر روی آن حفظ میکند. برای خرید و قیمت حلقه شنا بادی اینتکس مدل 56269 میتوانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید.

حلقه شنا بادی اینتکس مدل 56269 از سری حلقه شنا بادی های ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد، اینتکس یکی از تولیدکنندگان بزرگ محصولات بادی می باشد که در زمینه تفریحات آبی و لوازم بادی، محصولات متنوعی را تولید کرده است که حلقه بادی شنا یکی از این محصولات می باشد، اینتکس طرح های مختلفی را تولید کرده است که می تواند به راحتی نظر هر فردی را نسبت به خودش جلب کند. این حلقه بادی شنا دارای قطری برابر با 114 سانتی متر است که ابعادی مناسب برای حلقه شنا می باشد با توجه به ابعاد ذکر شده از این حلقه شنا بادی می توانید در انواع استخر بادی، استخر پیش ساخته، استخر بتنی استفاده کنید.

برای حفظ تعادل بهتر و بیشتر بر روی این محصول دو عدد دسته قرار گرفته شده است که به کمک آن می توانید تعادل خود را به راحتی حفظ کنید. جنس بدنه این حلقه بادی شنا از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و همچنین به دلیل استفاده از بهترین متریال در این محصول تحمل وزن آن تا 100 کیلو افزایش پیدا کرده است و به همین خاطر مناسب برای استفاده بزرگسالان نیز می باشد. در طراحی این محصول از رنگ های شاد و جذابی استفاده شده است که به راحتی نظر هر فردی را نسب به خودش جلب کند. برای خرید حلقه شنا بادی اینتکس مدل 56269 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس، نمایندگی فروش محصولات بادی اقدام به عمل آورید. فروشگاه اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

قطر
۱۱۴ سانتی متر
تحمل وزن
۱۰۰ کیلوگرم
وزن
۹۰۰ کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب تمام سنین
دارای دو دستگیره پلاستیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...