شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

حلقه شنا بادی اینتکس طرح فلامینگو مدل 56251

از {{model.count}}

intex 56251 flamingo float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی اینتکس طرح فلامینگو مدل 56251 یک نوع از حلقه شنا بادی های intex می باشد که در سال 2020 تولید و روانه بازار محصولات بادی شده است. این محصول به شکل یک فلاینگو بوده و جنس بدنه آن از وینیل می باشد. می توانید در ادامه توضیحات، اطلاعات و مشخصات دقیق تری از این شناور بادی ارزان اینتکس را مشاهده بنمایید.

شناور بادی اینتکس طرح فلامینگو مدل 56251 که در واقع یک نوع حلقه شنا بادی می باشد که مناسب برای استفاده کودکان و نوجوانان طراحی شده است. این محصول از سری محصولات بادی شرکت اینتکس می باشد که از طراحی بسیار جذابی برخوردار است. همانطور که در تصاویر محصول مشخص است این شناور به طرح یک فلامینگو صورتی رنگ طراحی شده است که برای کودکان، به خصوص دختران از جذابیت بالایی برخوردار می باشد.

همانند دیگر محصولات بادی اینتکس، این شناور بادی ارزان نیز از وینیل تولید گردیده است. از مزیت های این متریال می توان به مقاوم بودن آن در مقابل تابش مستقیم خورشید اشاره نمود. در دو طرف این شناور بادی اینتکس دو عدد وزنه حفظ تعادل نیز تعبیه شده است که با وجود آن ها، کودکان می توانند تعادل خود را بر روی آب به خوبی حفظ بنمایند. این محصول در ابعادی همچون طول: 99 سانتی متر، عرض: 89 سانتی متر و ارتفاع: 71 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. تحمل وزن آن 65 کیلوگرم بوده و وزن بسته بندی محصول نیز 0.5 کیلوگرم می باشد.

با توجه به ابعاد بسته بندی کم حجمی که دارد، به راحتی قابل حمل بوده و می توان در هنگام نیاز آن را به هر مکانی جابجا نمود. شما می توانید برای خرید شناور بادی و یا اطلاع از قیمت شناور بادی اینتکس با همکاران ما در فروشگاه اینتکس مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید. همینطور می توانید برای مشاهده تمامی محصولات بادی و دسترسی به اطلاعات دقیق آن ها به وبسایت مستر اینتکس مراجعه بنمایید.

طول
99 سانتی متر
عرض
89 سانتی متر
ارتفاع
71 سانتی متر
تحمل وزن
65 کیلوگرم
وزن
500 گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...