شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

حلقه شنا بادی اینتکس طرح برگ مدل 59251

از {{model.count}}

intex 59251 ring inflatable floating

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

حلقه شنا بادی اینتکس با طرح برگ یکی از پر فروش ترین شناور بادی با طراحی زیبا و تولید شده در سه رنگبندی مختلف جهت تفریحات آبی سنین مختلف در آب های آرام مانند استخر ها در نمایندگی اینتکس

حلقه شنا بادی تفریحی اینتکس با طرح برگ تولید شده در سه رنگبندی مختلف توسط شرکت اینتکس بوده که برای سنین بالای 9 سال عرضه شده است. این حلقه بادی شنا در واقع یکی از پر فروش ترین لوازم شنا و شناور بادی اینتکس محسوب شده که برای تفریحات آبی در فصول گرما استفاده زیادی از آن می شود. تولید این محصول در سه رنگبندی جذاب باعث شده تا بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس نیاز های خود افزایش دهد. همانطور که در تصویر محصول قابل مشاهده بوده بدنه اصلی به صورت گرد تولید شده و از یک حفره در قسمت میانی آن برای قرار گرفتن بدن بهره می برد.

قطر این حلقه بادی برابر با 91 سانتی متر بوده از همین روی برای سنین مختلف از جمله بزرگسالان نیز قابل استفاده خواهد بود. جنس و متریال در نظر گرفته شده برای این محصول از پلاستیک PVC وینیل بوده که برای قسمت بیرونی آن از طرح های زیبایی استفاده شده است. این نوع متریال رایج ترین جنس بدنه به کار برده شده در انواع شناور بادی بوده زیرا با وجود وزن کم از مقاومت خوبی در برابر فشار و دمای متفاوت آب بهره مند است. از خصوصیت های خوب این نوع متریال می توان به قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از آن اشاره کرد.

این حلقه بادی به دو روش دستی و یا توسط انواع پمپ باد محصولات بادی قابل راه اندازی خواهد بود. کوچکترین پمپ باد اینتکس نیز برای باد زدن به این حلقه شنا پاسخگو بوده بنابراین نیازی به هزینه های بیشتر برای خرید پمپ باد قوی تر نخواهد بود. جهت خرید حلقه شنا بادی طرح دار اینتکس کافیست به وبسایت فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و پس از ثبت سفارش به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

قطر
91 سانتی متر
وزن
350 گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بالای 9 سال
دارای سه رنگبندی مختلف
مناسب تفریحات آبی در استخر ها

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...