شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

حلقه شنا بادی اینتکس طرح آناناس مدل 56266

از {{model.count}}

intex 56266 pinapple inflatable floating

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

حلقه شنا بادی اینتکس طرح آناناس وسیله ای کاربردی برای استفاده درون استخر ها و استخر پیش ساخته می باشد که به وسیله آن می توانید تفریحات آبی پر نشاطی را سپری کنید. این محصول از سری محصولات لوازم شنا و تفریحات آبی شرکت اینتکس می باشد که با نام های دیگر تیوپ بادی، حلقه بادی، حلقه شنا و تیوپ استخر شناخته می شود.

حلقه شنا بادی اینتکس طرح آناناس مدل 56266 یک تیوپ شنا بسیار جذاب و دوستداشتنی می باشد که تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده و دارای کیفیت بدنه ی بسیار مطلوبی است. این محصول تولید سال 2020 است و به دلیل کیفیت عالی و طراحی خاص و جذابی که دارد توانست تا فروش خوبی را پشت سر گذاشته و به یکی از محبوب ترین حلقه شنا بادی های این شرکت تبدیل شود. فرم کلی این حلقه شنا به شکل یک آناناس بوده و ساختار آن به صورت گرد می باشد. همچنین رنگ بدنه آن ترکیبی از رنگ های زرد، نارنجی و سبز است.

جنس بدنه آن تولید شده از وینیل بوده که دارای دوام بالا در برابر تابش مستقیم خورشید بوده و به هیچ عنوان دچار تغییر رنگ و یا تغییر حالت نمی شود. از مزیت های دیگر این حلقه شنا می توان به تعادل بالای آن بر روی آب اشاره نمود. این محصول مناسب استفاده کودکان، نوجوانان و بزرگسالان می باشد که می توانند درون استخر، دریا و همچنین دریاچه به وسیله این محصول به تفریحات نشاط آوری مشغول شوند. ابعاد آن نیز طراحی شده در قطر: 86 سانتی متر و ارتفاع: 25 سانتی متر می باشد و از تحمل وزن 100 کیلوگرم برخوردار است. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نموده و یا برای کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر با همکاران ما در این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

قطر
86 سانتی متر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
وزن
1.5 کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان و بزرگسلان
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...