شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

حلقه بادی بزرگسال اینتکس مدل 56274

از {{model.count}}

intex 56274 swimming ring

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

حلقه بادی بزرگسال اینتکس تولید شده در دو رنگ بندی مختلف و با طراحی براق که جهت تفریحات آبی در استخر ها توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول ساختار بدنه ساده و یکدست داشته و دارای تحمل وزن بالای نسبت به متریال و ابعاد خود می باشد از همین رو می توانید با خیالی راحت برای سنین بزرگسال استفاده کنید.

حلقه بادی بزرگسال اینتکس با طراحی براق، یکی از جدید ترین حلقه شنا بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت استفاده در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها تولید شده است. این محصول دارای دو رنگبندی جذاب بوده و به دلیل طرحی براق صورت گرفته روی بدنه خود، ظاهر بسیار زیبایی به آن داده است تا هنگام استفاده در استخر ها، جلوه زیبایی به آب بدهد. این محصول در حالت باد شده قطر 119 سانتی متری داشته از همین رو می تواند برای سنین نوجوانان و بخصوص بزرگسالان مورد استفاده قرار بگیرد. این کالا تحمل وزن 85 کیلوگرمی داشته از همین رو نگرانی بابت استفاده سنین بزرگسال نخواهد بود.

حلقه بادی استخری اینتکس ساخته شده از متریال پلاستیک PVC وینیل بوده که از ضخامت خوبی برخوردار است از همین رو در برابر فشار و دمای آب و همچنین نور آفتاب مقاوم خواهد بود. این متریال دارای وزن 860 گرمی بوده و به دلیل انعطاف پذیری بالای خود، می توان در ابعاد کوچکتری نیز جمع شود بنابراین توسط یک کوله پشتی نیز می توانید این محصول را در مسافرت ها حمل و استفاده نمایید. برای راه اندازی آن، استفاده از کوچکترین پمپ باد دستی محصولات بادی پاسخگو خواهد بود. برای خرید حلقه بادی بزرگسال اینتکس با طرح براق کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

قطر
119 سانتی متر
تحمل وزن
85 کیلوگرم
وزن
860 گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
دارای دو دستگیره پلاستیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...