شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

حلقه بادی استخر کودک اینتکس مدل 59266

از {{model.count}}

intex 59266 baby inflatable float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

حلقه بادی استخر کودک اینتکس در سه طرح مختلف یکی از جدید ترین شناور بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که در میان پر استفاده ترین لوازم تفریحی آبی قرار می گیرد. این محصول برای استفاده سنین بالای 3 سال مناسب بوده و هر سه مدل آن دارای ابعاد و تحمل وزن یکسان می باشد.

حلقه بادی استخر کودک اینتکس در سه طرح مختلف از جدید ترین و شیک ترین حلقه شنا بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در واقع در سه طرح مختلف با ابعاد مشابه (طول: 79 سانتی متر، عرض: 66 سانتی متر، ارتفاع: 18 سانتی متر) تولید شده و برای سنین بالای 3 سال گزینه مناسبی خواهد بود. تحمل وزن آن برابر با 50 کیلوگرم بوده از همین رو خیال کودکان سنگین وزن نیز بابت استفاده از این حلقه استخری اینتکس راحت خواهد بود.

جنس بدنه متریال ساخت این محصول از پلاستیک PVC وینیل بوده که دارای ساختار دو لایه می باشد. این نوع متریال در برابر دما و فشار آب و همچنین نور آفتاب مقاوم بوده از همین رو هنگام استفاده در استخر ها و در فضای باز آسیبی به آن وارد نخواهد شد. این شناور بادی کودک دارای ابعاد بسیار کوچکی در حالت جمع شده بوده و با وزن 235 گرمی به راحتی قابل حمل خواهد بود. برای خرید حلقه بادی استخر کودک کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
79 سانتی متر
عرض
66 سانتی متر
ارتفاع
18 سانتی متر
تحمل وزن
50 کیلوگرم
وزن
235 گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
بدنه ضدحساسیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...