شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

حلقه بادی استخر اینتکس مدل 58263

از {{model.count}}

intex 58263 pool inflatable tube

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

حلقه بادی استخر اینتکس یکی از جدید ترین شناور بادی با ساختار تیوپی بوده که دارای طرح های مختلف برای تفریحات آبی و شنا در آب های کم عمق و آرام عرضه شده است. این شناور بادی با داشتن دو دستگیره متصل به بدنه توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

حلقه بادی استخر اینتکس در طرح های مختلف یکی از پر فروش ترین لوازم شنا و شناور بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی و شنا در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها عرضه شده است. حلقه بادی یکی از متنوع ترین شناور بادی تولید شده محسوب می شود زیرا در طرح ها و ابعاد های متفاوتی روانه بازار محصولات بادی شده است تا بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس نیاز ها و سلایق خود و بر اساس رده های سنی مختلف افزایش دهد. این حلقه بادی شنا اینتکس با داشتن قطر 109 سانتی متر از مدل های بزرگ محسوب شده که برای استفاده سنین بالای 9 سال مناسب خواهد بود.

با توجه به این ابعاد تحمل وزن آن به 80 کیلوگرم رسیده که امکان استفاده برای سنین بزرگسال را نیز فراهم می سازد. این محصول در 5 طرح مختلف با رنگ های بسیار جذاب تولید شده که تمامی آنها به جز طراحی ظاهری هیچ تفاوتی با هم نخواهند داشت. از ویژگی های خوب در این حلقه بادی اینتکس می توان به داشتن دو دستگیره پلاستیکی متصل شده به بدنه اصلی جهت ایجاد تعادل بیشتر روی آب اشاره کرد. این محصول ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل بوده که در برابر فشار و دمای متفاوت آب استخر و همچنین نور آفتاب مقاوم خواهد بود. 

متریالی با انعطاف بالا که امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را فراهم ساخته و از طرفی در صورت آسیب دیدن به راحتی توسط بسته تعمیرات محصولات بادی قابل ترمیم خواهد بود. حلقه بادی بزرگسال اینتکس توسط کوچکترین پمپ باد محصولات بادی قابل راه اندازی بوده از همین رو نیازی به تهیه و هزینه برای خرید پمپ باد قوی تر نخواهد بود. برای خرید حلقه بادی استخر اینتکس کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در سایت نمایندگی اینتکس ثبت سفارش و محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

قطر
97 سانتی متر
تحمل وزن
80 کیلوگرم
وزن
400 گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بالای 9 سال
دارای دو دستگیره پلاستیکی
دارای طرح های مختلف

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...