شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

حلقه بادی استخری اینتکس مدل 56261

از {{model.count}}

intex 56261 floating inflatable ring

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

حلقه بادی استخری اینتکس جدید ترین حلقه شنا تولید 2023 شرکت اینتکس بوده که در سه طرح مختلف توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول مناسب تفریحات آبی در آب های کم عمق و آرام برای سنین بالای 9 سال بوده و برای بزرگسالان نیز قابل استفاده هخواهد بود. از ویژگی های دیگر این کالا می توان به دو دستگیره تعادل روی بدنه اصلی اشاره نمود.

حلقه بادی استخری اینتکس با طرح میوه استوایی، از جدید ترین حلقه شنا بادی 2023 شرکت اینتکس بوده که برای سنین بالای 9 سال و حتی بزرگسالان مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در سه طرح آناناس، هندوانه و توت فرنگی طراحی و تولید شده که هر کدام از رنگ های جذابی برخوردار می باشند از همین رو بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس سلایق خود افزایش داده است. حلقه بادی بزرگسال اینتکس دارای قطر 107 سانتی متر بوده و فضای خالی میانی آن می تواند سنین مختلف را در خود جای دهد. تحمل وزن این شناور برابر با 80 کیلوگرمی بوده و در یک پکیج با وزن بسته بندی 700 گرمی عرضه می شود.

جنس و متریال ساخت حلقه بادی اینتکس از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که متریالی سبک و با انعطاف پذیری بالا محسوب می شود به همین دلیل در ابعاد کوچکی جمع شده و در مسافرت ها قابل حمل خواهد بود. این متریال در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاوم بوده و در صورت آسیب دیدن به راحتی قابل تعمیر خواهد بود. از ویژگی های دیگر این حلقه بادی استخر می توان به داشتن دو دستگیره پلاستیکی متصل روی بدنه اصلی اشاره کرد. برای خرید حلقه بادی استخری اینتکس در سه طرح مختلف کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و پس از ثبت سفارش در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

قطر
۱۰۷ سانتی متر
تحمل وزن
۸۰ کیلوگرم
وزن
۷۰۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب تمام سنین
بدنه ضدپوسیدگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...