جکوزی بادی

جکوزی پیش ساخته 6 نفره بست وی مدل 60076

از {{model.count}}

bestway 60076 inflatable pure spa

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جکوزی پیش ساخته 6 نفره بست وی یکی از با کیفیت ترین جکوزی بادی بزرگ با ساختار گرد بوده که توسط نمایندگی اینتکس با لوازم کامل عرضه می شود. این کالا برای استفاده 4 الی 6 نفر به صورت نشسته مناسب بوده و دارای امکاناتی همچون گرم کن آب، پمپ تصفیه فیلتری، حباب ساز و پمپ باد می باشد.

جکوزی پیش ساخته 6 نفره بست وی یکی از مدل های بزرگ تولید شده در طراحی و ساخار گرد توسط شرکت بست وی بوده که برای سنین بزرگسال مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع جکوزی در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی شده و قابل استفاده در فضای باز نیز خواهد بود. از طرفی به دلیل داشتن امکانات و لوازم کامل، جایگزین مقرون به صرفه برای احداث جکوزی بتنی محسوب می شود. همراه این کالا دستگاه گرم کن آب با قابلیت افزایش دما تا 40 درجه سانتی گراد، دستگاه حباب ساز، پمپ تصفیه آب فیلتری و پمپ باد قرار داده شده که هر چهار دستگاه در یک قابل پلاستیکی مقاوم و ضد آب تعبیه شده اند تا جا به جایی و اتصال آنها به بدنه اصلی به راحتی صورت گیرد. گفتنی است که یک صفحه کنترل برای تنظیم دستگاه ها نیز در قسمت بیرونی قاب به کار برده شده است.

ابعاد جکوزی پیش ساخته قابل حمل بست وی برابر با (قطر: 216 سانتی متر، ارتفاع: 80 سانتی متر) بوده و تا مقدار 1190 لیتر آب در خود جای می دهد به همین دلیل برای نشستن 4 الی 6 نفر مناسب خواهد بود. این کالا در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 76 کیلوگرم عرضه می شود. متریال بدنه اصلی از PVC وینیل با ساختار ضخیم بوده و از تکنولوژی فایبرتک در داخل بدنه استفاده شده است به همین دلیل محلی مقاوم برای تکیه دادن ایجاد کرده است. این نوع جنس بدنه در برابر نور آفتاب، فشار و دمای متفاوت آب مقاوم بوده و دارای قابلیت تعمیر و استفاده مجدد نیز خواهد بود. گفتنی است که یک درپوش و یک کلر زن نیز به عنوان لوازم جانبی کاربردی در کنار این کالا قرار داده شده است. برای خرید جکوزی پیش ساخته 6 نفره بست وی می توانید به صورت اینترنتی و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

قطر
۲۱۶ سانتی متر
ارتفاع
۸۰ سانتی متر
وزن
۷۶ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
ظرفیت
۱۱۹۰ لیتر
پمپ باد
دارد
جنس بدنه
PVC برزنتی
سایر ویژگی ها
دارای سیستم bubble jet
دارای درپوش
دارای کنترلر دیجیتال
دارای کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...