جکوزی بادی

جکوزی پیش ساخته چوبی بست وی مدل 60026

از {{model.count}}

bestway 60026 portable inflatable jacuzzi

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جکوزی پیش ساخته چوبی بست وی با قطر 180 سانتی متر، از جدید ترین و متفاوت ترین جکوزی بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که بر خلاف مدل های مشابه از حجم باد کمتری برای راه اندازی بهره مند خواهد بود. طرح چوب مورد استفاده در قسمت بیرونی این کالا را از نظر ظاهری بسیار متمایز ساخته و به دلیل داشتن امکانات کامل، این جکوزی را به عنوان جایگزین مقرون به صرفه برای جکوزی بتنی شناسانده است.

جکوزی پیش ساخته چوبی بست وی جدید ترین مدل از سری جکوزی بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که با طرح زیبای چوبی تولید شده است. این جکوزی پیش ساخته در واقع از ساختار بدنه بسیار متفاوتی نسبت به مدل های مشابه برخوردار بوده و مقدار باد کمتری برای راه اندازی نیاز خواهد داشت از همین رو نوع ساختار بدنه را متفاوت تر کرده است. بدنه اصلی تولید شده از پلاستیک PVC وینیل با تکنولوژی فایبرتک بوده که بدنه ای مقاوم در برابر نور آفتاب، فشار و دمای متفاوت آب ایجاد کرده است. بر خلاف مدل های دیگر، یک پمپ باد دستی بزرگ دو کاره از نوع مجزا همراه این جکوزی آماده قرار داده شده که توسط آن می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن این محصول را راه اندازی کنید. گفتنی است که این کالا همراه خود یک درپوش و یک کلر زن نیز داشته که وزن بسته بندی آن را به 37 کیلوگرم رسانده است.

ابعاد جکوزی بادی طرح چوب بست وی برابر با (قطر: 180 سانتی متر، ارتفاع: 66 سانتی متر) بوده از همین رو می تواند تا مقدار 1123 لیتر آب در خود جای دهد. این ابعاد می تواند حداثل تا 4 نفر را به صورت نشسته در خود جای دهد از همین رو برای استفاده خانواده های کم جمعیت بهترین گزینه خواهد بود. از ویژگی ها و امکانات این جکوزی پرتابل می توان به دستگاه حباب ساز آب، گرم کننده آب با قابلیت افزایش دما تا 40 درجه سانتی گراد و پمپ تصفیه فیلتری اشاره کرد. این سه دستگاه در یک قاب پلاستیکی مقاوم و ضد آب تعبیه شده و توسط صفحه کنترل بیرونی به راحتی قابل تنظیم خواهند بود. برای خرید جکوزی پیش ساخته چوبی بست وی می توانید به روش آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

قطر
۱۸۰ سانتی متر
ارتفاع
۶۶ سانتی متر
وزن
۳۷ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
ظرفیت
۱۱۲۳ لیتر
پمپ باد
دارد
جنس بدنه
PVC برزنتی
سایر ویژگی ها
دارای سیستم bubble jet
دارای درپوش
دارای کنترلر دیجیتال
دارای کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...