جکوزی بادی

جکوزی پیش ساخته بادی بست وی مدل 60025

از {{model.count}}

bestway 60025 portable inflatable lay-z-spa

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جکوزی پیش ساخته بادی بست وی یکی از جدید ترین و متفاوت ترین جکوزی آماده عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای آب درمانی عرضه شده است. این محصول دارای طراحی بدنه با طرح چوب بوده و از بدنه ای با حجم باد کمتر برخوردار است. محصولی که برای استفاده در فضای باز به شکل روکار تولید شده و از امکانات کاملی برخوردار می باشد.

جکوزی پیش ساخته بادی بست وی مدل 60025 یکی از متفاوت ترین و جدید ترین جکوزی پیش ساخته و آماده تولید شده توسط شرکت بست وی مدل طرح چوب آن بوده که بر خلاف ظاهر خود از ساختار بادشو اما با حجم باد کم بهره می برد. نوع ساختار بدنه به گونه ای بوده که از دیواره هایی با ضخامت بادشو کمتر اما با مقاومت بالاتر برخوردار بوده بنابراین با مقدار باد کمتر نسبت به سایر مدل ها می توانید این جکوزی پیش ساخته روکار را راه اندازی نمایید. طراحی بسیار زیبای بیرونی آن باعث شده تا جلوه زیبایی به محل مورد استفاده خود بدهد. همانطور که می دانید این محصول نیز تولید شده از متریال PVC وینیل با ساختار ضخیم بوده که از تکنولوژی فایبرتک در داخل دیواره ها استفاده شده است. این نوع ساختار داخلی در برابر تکیه دادن و فشار باد داخلی بسیار مقاوم بوده و استحکام بالایی به این محصول می دهد. متریالی بیرونی نیز در برابر نور آفتاب، فشار و دمای متفاوت آب مقاوم بوده بنابراین می توانید با خیالی آسوده در فضای باز استفاده نمایید.

ابعاد جکوزی پیش ساخته چوبی بست وی معادل (قطر: 180 سانتی متر، ارتفاع: 66 سانتی متر) بوده و ظرفیت آبی برابر با 1123 لیتر فراهم خواهد ساخت. این ابعاد قادر است تا 4 نفر را به راحتی در حالت نشسته در خود جای دهد. مقدار آب بالای داخل جکوزی توسط پمپ تصفیه فیلتری مخصوص پاک سازی می شود. پمپ تصفیه به همراه دستگاه گرم کن آب و دستگاه حباب ساز در یک قاب پلاستیکی ضد آب تعبیه شده اند تا توسط صفحه کنترل بیرونی به راحتی تنظیم شوند. همراه این کالا یک پمپ باد دستی بزرگ با قابلیت مکش باد جهت راه اندازی جکوزی طرح چوب، یک درپوش و یک کلر زن قرار داده شده تا وزن بسته بندی آن مجموعا به 39 کیلوگرم برسد. برای خرید جکوزی پیش ساخته بادی چوبی بست وی می توانید به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا به روش تلفنی ثبت سفارش کنید.

قطر
۱۸۰ سانتی متر
ارتفاع
۶۶ سانتی متر
وزن
۳۹ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
ظرفیت
۱۱۲۳ لیتر
پمپ باد
دارد
جنس بدنه
PVC برزنتی
سایر ویژگی ها
دارای سیستم bubble jet
دارای درپوش
دارای کنترلر دیجیتال
دارای کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...