جکوزی بادی

جکوزی پیش ساخته بادی بست وی مدل 60007

از {{model.count}}

bestway 60007 portable inflatable jacuzzi

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جکوزی پیش ساخته بادی بست وی از دیگر مدل های تولید شده با طراحی گرد بوده که به همراه لوازم اصلی در یک پکیج کامل توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای دستگاه گرم کن آب، پمپ باد، دستگاه حباب ساز و پمپ تصفیه فیلتری بوده از همین رو می توانید با پرداخت هزینه ای کمتر، یک جکوزی قابل حمل برای تفریحات آبی و آب درمانی سنین مختلف فراهم کنید.

جکوزی پیش ساخته بادی بست وی با طراحی بدنه گرد، حرفه ای ترین و با کیفیت ترین جکوری بادی قابل حمل عرضه شده توسط شرکت بست وی بوده که به عنوان جایگزین مقرون به صرفه انواع جکوزی بتنی تولید می شود. این محصول همانند مدل های مشابه خود دارای دستگاه گرم کننده آب، دستگاه حباب ساز آب، پمپ تصفیه فیلتری و یک پمپ باد داخلی بوده که همگی با برق شهری کار می کنند. هر 4 دستگاه کاربردی در یک قاب پلاستیکی کاملا ضد آب و مقاوم تعبیه شده و به راحتی به بدنه اصلی جکوزی متصل می شود. گرم کن این جکوزی آب درون بدنه را با هر دمایی می تواند تا 20 درجه سانتی گراد افزایش دهد. امکان تصفیه آب نیز توسط فیلتری کاغذی با قابلیت تعویض آسان فراهم خواهد بود. یک صفحه کنترل ضد آب در قسمت بیرونی قاب اصلی تعبیه شده تا به راحتی اقدام به تنظیم دستگاه های داخلی آن کنید.

جنس و متریال ساخت جکوزی پیش ساخته بست وی از پلاستیک PVC وینیل با ساختار سه لایه بوده که از تکنولوژی فایبرتک در داخل دیواره ها استفاده شده است از همین رو دیواره هایی بسیار مقاوم جهت تکیه دادن ایجاد کرده است. این متریال در برابر نور آفتاب، ساییدگی های سطحی، فشار و دمای متفاوت آب مقاوم بوده از همین رو طول عمر بالایی خواهد داشت. ابعاد باد شده جکوزی پیش ساخته خانگی برابر با (قطر: 180 سانتی متر، ارتفاع: 66 سانتی متر) بوده به همین دلیل می تواند تا مقدار 669 لیتر آب در خود جای دهد. از ویژگی های دیگر این محصول می توان به داشتن درپوش مخصوص، امکان راه اندازی در فضای باز و بسته، داشتن فضای کافی برای نشستن تا 4 نفر و همچنین وزن بسته بندی 34 کیلوگرمی اشاره کرد. برای خرید جکوزی پیش ساخته بادی بست وی کافیست سفارش خود را به روش آنلاین و یا تلفنی در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

قطر
۱۸۰ سانتی متر
ارتفاع
۶۶ سانتی متر
وزن
۳۴ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
ظرفیت
۶۶۹ لیتر
پمپ باد
دارد
جنس بدنه
PVC برزنتی
سایر ویژگی ها
دارای سیستم bubble jet
دارای درپوش
دارای کنترلر دیجیتال
دارای کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...