جکوزی بادی

جکوزی پیش ساخته اینتکس مدل 28440

از {{model.count}}

intex 28440 inflatable purespa

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جکوزی پیش ساخته اینتکس یکی از جدید ترین جکوزی بادی عرضه شده 2023 توسط نمایندگی اینتکس بوده که دارای ظرفیت 4 نفره می باشد از همین رو قابل استفاده برای 4 نفر در سنین بزرگسال به صورت همزمان خواهد بود. این محصول همانند مدل های مشابه از دستگاه حباب ساز، گرم کن آب، پمپ تصفیه و پمپ باد برخوردار بوده که همگی در یک کاور بزرگ تعبیه شده و توسط صفحه کنترل دستی و یا توسط برنامه قابل نصب روی گوشی های موبایل قابل تنظیم خواهد بود.

جکوزی پیش ساخته اینتکس مدل 4 نفره، یکی از جدید ترین جکوزی بادی پرتابل عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای سنین مختلف از جمله بزرگسالان مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای طراحی و ساختار مشابه با مدل های بتنی بوده و کارکردی کاملا مشابه با مدل های غیر بادشو دارد از همین رو می توانید یک جکوزی بزرگ با قیمتی مقرون به صرفه تر تهیه کنید. این محصول دارای ابعاد (طول: 165 سانتی متر، ارتفاع: 71 سانتی متر) بوده و می تواند تا مقدار 795 لیتر آب در خود جای دهد. این جکوزی پیش ساخته ویلا برای فضای باز و بسته قابل استفاده بوده و به راحتی قابل احداث خواهد بود. گفتنی است که از این مدل جکوزی در ظرفیت 6 نفره نیز تولید شده که تنها ابعاد و ظرفیت آب آن بیشتر خواهد بود.

مهمترین خصوصیت جکوزی پیش ساخته خانگی اینتکس داشتن دستگاه تصفیه آب، هیتر یا گرم کننده آب، دستگاه حباب ساز و در نهایت پمپ باد بوده که همگی در یک کاور ضد آب پلاستیکی بزرگ تعبیه شده که به راحتی توسط شلنگ های مخصوص به جکوزی قابل اتصال خواهد بود. دستگاه حباب ساز آب این محصول 800 وات بوده و توسط 140 حفره تعبیه شده در داخل بدنه آب را به حرکت در می آورد. گرم کن نیز با داشتن قدرت 2200 وات می تواند آب را بین دمای 10 الی 40 درجه افزایش دهد. نوع تصفیه آب جکوزی اینتکس نیز به صورت فیلتری بوده و توسط فیلتر کاغذی قابل تعویض زباله های آب را جذب می کند.

جنس و متریال ساخت جکوزی پیش ساخته بادی اینتکس از پلاستیک PVC وینیل با ساختار سه لایه بوده که از ساختار الیاف شمعی یا همان فایبرتک در داخل بدنه استفاده شده است بنابراین دیواره مقاوم با قابلیت تکیه دادن ایجاد خواهد کرد. این متریال با وجود ضخامت بالا انعطاف بسیار خوبی نیز داشته بنابراین در ابعاد کوچکی قابل جمع شدن خواهد بود. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به درپوش مخصوص و وزن بسته بندی 47 کیلوگرمی آن اشاره کرد. برای خرید جکوزی پیش ساخته اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا سفارش خود را به صورت تلفنی خریداری نمایید.

قطر
165 سانتی متر
ارتفاع
71 سانتی متر
وزن
47 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
ظرفیت
795 لیتر
پمپ باد
دارد
جنس بدنه
PVC برزنتی
سایر ویژگی ها
دارای سیستم bubble jet
دارای درپوش
دارای کنترلر دیجیتال
دارای کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...