جکوزی بادی

جکوزی پیش ساخته آماده بست وی مدل 60032

از {{model.count}}

bestway 60032 inflatable jacuzzi

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جکوزی پیش ساخته آماده بست وی با طراحی مربعی شکل، از سری جکوزی بادی 4 نفره عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای استفاده در فضای باز تولید شده است. این محصول بر خلاف جکوزی بتنی دارای امکانات و لوازم جانبی کاملی بوده از همین رو نیازی به هزینه های مجزا نخواهد بود. این محصول به راحتی قابل راه اندازی بوده و از گرم کن آب و دستگاه حباب ساز بهره مند است.

جکوزی پیش ساخته آماده بست وی از سری جکوزی پرتابل و قابل حمل عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس محسوب شده که برای تفریحات آبی، ریلکس کردن و همچنین آبدرمانی مورد استفاده قرار می گیرد. جکوزی پیش ساخته به دلیل داشتن خاصیت باد شدن، حجم کمی را به خود گرفته از همین رو جا به جایی آن بسیار راحت تر خواهد بود. بر خلاف جکوزی بتنی که نیاز به تهیه و هزینه کردن مجزا برای خرید لوازم جانبی داشته، در این جکوزی بادی امکانات کاملی از جمله گرم کن آب، دستگاه حباب ساز، پمپ تصفیه آب و پمپ باد قرار داده شده از همین رو خرید این جکوزی را مقرون به صرفه تر کرده است. این محصول دارای لوازم جانبی از جمله درپوش و کلر زن بوده و با وزن بسته بندی 57 کیلوگرمی عرضه می شود.

جنس و متریال بدنه اصلی از PVC وینیل سه لایه با ساختار فایبرتک در داخل بدنه بوده از همین رو دیواره ای مقاوم برای تکیه دادن ایجاد کرده است. این متریال ویژگی های بسیر خوبی داشته که از جمله آن می توان به انعطاف بالا برای جمع شد در ابعاد کوچکتر، مقاومت بالا در برابر فشار و دمای متفاوت آب و همچنین قابلیت تعمیر اشاره نمود. ابعاد راه اندازی شده این محصول برابر با (طول: 180 سانتی متر، عرض: 180 سانتی متر، ارتفاع: 71 سانتی متر) بوده به همین دلیل قادر است تا مقدار 795 لیتر آب در خود جای دهد بنابراین بهترین گزینه برای استفاده 4 نفر به صورت نشسته خواهد بود. برای خرید جکوزی پیش ساخته آماده بست وی می توانید به صورت اینترنتی و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

طول
۱۸۰ سانتی متر
عرض
۱۸۰ سانتی متر
ارتفاع
۷۱ سانتی متر
وزن
۵۷ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
ظرفیت
۷۹۵ لیتر
پمپ باد
دارد
جنس بدنه
PVC برزنتی
سایر ویژگی ها
دارای سیستم bubble jet
دارای درپوش
دارای کنترلر دیجیتال
دارای کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...