جکوزی بادی

جکوزی بادی 5 نفره بست وی مدل 60075

از {{model.count}}

bestway 60075 5 person portable inflatable jacuzzi

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جکوزی بادی 5 نفره بست وی مدل 60075 از سری تولیدات کمپانی bestway می باشد که دارای فرم دایره ای شکل و جنس بدنه وینیل می باشد. این جکوزی بادی ارزان دارای یک عدد هیتر و یک عدد دستگاه حباب ساز می باشد. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق این محصول را مشاهده کنید.

جکوزی بادی 5 نفره بست وی مدل 60075 یکی از محصولات بادی جدید و کاربردی شرکت بست وی می باشد که از طراحی بسیار جذابی برخوردار است. این محصول جزو محصولات بادی تفریحی آبی این شرکت بوده که در سال 2021 طراحی و تولید گردید. جکوزی 5 نفره bestway به دلیل کیفیت بدنه بالا و همینطور طراحی منحصر به فرد آن توانسته است تا به امروز فروش بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و به یکی از جکوزی بادی های محبوب در دنیا تبدیل شود. این محصول دارا ظرفیت 5 الی 7 نفره می باشد که به افراد امکان این را می دهد تا بتوانند درون آن به تفریحات گروهی و دسته جمعی به همراه دوستان و خانواده خود بپردازند. فرم کلی این جکوزی بادی ارزان به صورت دایره ای است. رنگ بدنه آن نیز به رنگ طوسی تیره بوده که در نوع خود دارای جذابیت بسیاری می باشد.

جنس بدنه آن از وینیل تولید شده است. این متریال دارای مقاومتی بسیار خوب در برابر تابش مستقیم خورشید و همینطور انواع دمای آب می باشد. همچنین دیواره های آن بسیار محکم بوده و در اثر تکیه دادن افراد به آن، دچار تغییر شکل نخواهد شد. ابعاد آن نیز طراحی شده در قطر: 216 سانتی متر در ارتفاع: 80 سانتی متر است. از این محصول می توان در فضا های مختلفی همچون پشت بام، حیاط، بالکن و ... استفاده نمود. همچنین این محصول گزینه ای بسیار خوبی برای ریکاوری درون منزل و همینوطر آب درمانی می باشد. بر روی این جکوزی یک عدد هیتر و دستگاه حباب ساز قرار داده شده است که گرم کننده آن قابلیت گرم کردن آب تا دمای 40 درجه را دارد. شما می توانید این محصول را با قیمت مناسب و به همراه خدمات پس از فروش از فروشگاه مستر اینتکس خریداری بنمایید.

قطر
۲۱۶ سانتی متر
ارتفاع
۸۰ سانتی متر
وزن
۶۳ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
ظرفیت
۱۱۹۰ لیتر
پمپ باد
دارد
جنس بدنه
PVC برزنتی
سایر ویژگی ها
دارای سیستم bubble jet
دارای درپوش
دارای پشت سری پلاستیکی
دارای کیت تعمیرات
دارای چراغ LED

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...