جکوزی بادی

جکوزی بادی 4 نفره بست وی مدل 60031

از {{model.count}}

bestway 60031 inflatable 4 person jacuzzi

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جکوزی بادی 4 نفره بست وی با طراحی مربعی یکی از با کیفیت ترین جکوزی پیش ساخته قابل حمل عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت استفاده در فضای باز و بسته تولید شده است. این محصول دارای امکانات کامل و لوازم جانبی پر کاربرد بوده از همین رو با توجه به قابلیت حمل و راه اندازی راحت گزینه ای مقرون به صرفه برای جایگزین کردن به جای جکوزی بتنی محسوب می شود.

جکوزی بادی 4 نفره بست وی یکی از پر فروش ترین جکوزی پیش ساخته مربعی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای سنین بزرگسال جهت آب درمانی و ریلکس کردن تولید شده است. این محصول دارای کیفیت ساخت بالا به همراه امکانات کاملی همچون گرم کن آب و دستگاه حباب ساز بوده به همین دلیل جایگزین مقرون به صرفه ای برای انواع جکوزی بتنی محسوب می شود. گرم کن آب این جکوزی تا 40 درجه سانتی گراد آب درون بدنه را گرم کرده و با توجه به داشتن پمپ تصفیه آب فیلتری، مانع از تعویض های مکرر آب خواهد شد. وجود پمپ باد در کنار این سه دستگاه کاربردی نیز کمک شایانی در راه اندازی سریع این جکوزی خواهد داشت. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با احتساب داشتن درپوش و کلر زن وزن بسته بندی آن به 53 کیلوگرم می رسد.

جکوزی بادی مربعی بست وی دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 180 سانتی متر، عرض: 180 سانتی متر، ارتفاع: 71 سانتی متر) بوده و ظرفیت آب 795 لیتر خواهد داشت از همین رو برای استفاده 4 نفر در حالت نشسته مناسب خواهد بود. جنس بدنه اصلی از متریال PVC وینیل بوده که دارای ساختار ضخیم و مقاوم در برابر فشار و دمای متفاوت آب می باشد. از تکنولوژی فایبرتک در داخل بدنه استفاده شده تا دیواره ای مقاوم برای تکیه دادن ایجاد کند. این نوع جنس بدنه انعطاف بالایی برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر داشته از همین رو توسط انواع وسیله های نقلیه صندوق دار به راحتی قابل جا به جایی خواهد بود. برای خرید جکوزی بادی 4 نفره بست وی مدل مربعی کافیست به روش آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

طول
۱۸۰ سانتی متر
عرض
۱۸۰ سانتی متر
ارتفاع
۷۱ سانتی متر
وزن
۵۳ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
ظرفیت
۷۹۵ لیتر
پمپ باد
دارد
جنس بدنه
PVC برزنتی
سایر ویژگی ها
دارای سیستم bubble jet
دارای درپوش
دارای کنترلر دیجیتال
دارای کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...