جکوزی بادی

جکوزی بادی پیش ساخته بست وی مدل 60136

از {{model.count}}

bestway 60136 portable inflatable jacuzzi

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جکوزی بادی پیش ساخته بست وی با طراحی گرد، یکی از جدید ترین و با کیفیت ترین جکوزی بادی آماده شرکت بست وی برای آب درمانی و ریلکسیشن شناخته شده که با امکانات کاملی از جمله گرم کننده آب، حباب ساز، پمپ تصفیه و پمپ باد توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول قابلیت راه اندازی آسان و استفاده در فضای باز را داشته و می تواند بین 4 الی 6 نفر در حالت نشسته در خود جای دهد.

جکوزی بادی پیش ساخته بست وی، یکی از با کیفیت ترین و جدید ترین جکوزی بادی عرضه شده توسط شرکت بست وی بوده که جهت استفاده 4 نفر الی 6 نفر به صورت نشسته در سنین بزرگسال تولید شده است. این محصول کارکردی همانند مدل های بتنی خود داشته با این تفاوت که امکان حمل و جا به جایی آن نیز فراهم بوده به همین دلیل به مزیت های آن افزوده است. راه اندازی آسان و وجود امکانات و لوازم کامل از دیگر ویژگی های مثبت این نوع جکوزی نسبت به جکوزی بتنی خواهد بود تا جایگزین مناسب و مقرون به صرفه ای به حساب بیاید. ابعاد راه اندازی شده آن برابر با (قطر: 236 سانتی متر، ارتفاع: 71 سانتی متر) بنابراین تا مقدار 1350 آب در خود جای دهد. این محصول به همراه یک کلر زن و یک درپوش در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 44 کیلوگرمی عرضه می شود.

جکوزی بادی آماده بست وی تولید شده از جنس PVC سه لایه و ضخیم بوده که از ساختار فایبرتک در داخل دیواره ها استفاده شده در نتیجه دیواره ای مقاوم برای تکیه دادن ایجاد کرده است. این متریال ویژگی های بسیار خوبی از جمله مقاوم بودن در برابر فشار و دمای متفاوت آب داشته و از طرفی به دلیل انعطاف بالای خود در ابعاد کوچکی جمع می شود تا توسط انواع وسیله نقلیه قابل حمل باشد. این محصول دارای یک باکس پلاستیکی مقاوم و ضد آب بوده که در این باکس یک دستگاه گرم کن آب، دستگاه حباب ساز آب، پمپ تصفیه فیلتری و پمپ باد تعبیه شده است. این دستگاه ها توسط صفحه کنترل بیرونی قابل تنظیم بوده و می توانید دمای آب، میزان فشار آب، سیستم باد و تصفیه را تنظیم کنید. جهت خرید جکوزی بادی پیش ساخته بست وی می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی و یا تلفنی در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

قطر
۲۳۶ سانتی متر
ارتفاع
۷۱ سانتی متر
وزن
۴۴ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
ظرفیت
۱۳۵۰ لیتر
پمپ باد
دارد
جنس بدنه
PVC برزنتی
سایر ویژگی ها
دارای سیستم bubble jet
دارای درپوش
دارای کنترلر دیجیتال
دارای کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...