جکوزی بادی

جکوزی بادی پیش ساخته بست وی مدل 60034

از {{model.count}}

bestway 60034 inflatable portable pure spa

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جکوزی بادی پیش ساخته بست وی با ساختار مربعی، یکی از جدید ترین و بزرگترین جکوزی بادی خانگی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس می باشد. این محصول همانند مدل های مشابه دارای امکانات کامل از جمله گرم کن آب و حباب ساز بوده و به راحتی در فضای باز و یا بسته قابل راه اندازی و استفاده می باشد.

جکوزی بادی پیش ساخته بست وی با طراحی مربعی، یکی از جدید ترین و با کیفیت ترین جکوزی بادی خانگی تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که برای سنین بزرگسال به منظور ریلکس کردن و آب درمانی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول با داشتن ابعاد باد شده (طول: 201 سانتی متر، عرض: 201 سانتی متر، ارتفاع: 80 سانتی متر) می تواند تا مقدار 1050 لیتر آب در خود جای دهد از همین رو مناسب برای 4 الی 6 نفر به صورت نشسته خواهد بود. این محصول دارای دستگاه حباب ساز آب، گرم کننده با قابلیت افزایش دما تا 40 درجه سانتی گراد، پمپ تصفیه آب فیلتری و پمپ باد بوده که در یک قاب پلاستیکی ضد آب و مقاوم تعبیه شده و در کنار جکوزی عرضه می شود. این دستگاه ها توسط صفحه کنترل بیرونی به راحتی قابل تنظیم و استفاده می باشند. همچنین یک درپوش و یک کلر زن نیز به عنوان لوازم جانبی مجزا در پکیج بسته بندی قرار داده شده است تا وزن کلی این جکوزی بادی پرتابل را به 68 کیلوگرم برساند.

جنس و متریال بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل با ساختار سه لایه بوده که از تکنولوژی فایبرتک در داخل دیواره ها استفاده شده از همین رو دیواره ای مقاوم در برابر تکیه دادن ایجاد کرده است. این متریال انعطاف بالایی برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر داشته و از طرفی در برابر نور آفتاب، فشار و دمای متفاوت آب مقاومت لازم را خواهد داشت تا با خیالی آسوده در فضای باز استفاده نمایید. برای راه اندازی آن کافیست دستگاه اصلی را به بدنه متصل کرده و پس از باد کردن آن را از آب پر کنید. برای خرید جکوزی بادی پیش ساخته بست وی مدل مربعی می توایند به روش آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

طول
۲۰۱ سانتی متر
عرض
۲۰۱ سانتی متر
ارتفاع
۸۰ سانتی متر
وزن
۶۸ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
ظرفیت
۱۰۵۰ لیتر
پمپ باد
دارد
جنس بدنه
PVC برزنتی
سایر ویژگی ها
دارای سیستم bubble jet
دارای درپوش
دارای کنترلر دیجیتال
دارای کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...