جکوزی بادی

جکوزی بادی پرتابل بست وی مدل 60010

از {{model.count}}

bestway 60010 portable above ground jacuzzi

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جکوزی بادی پرتابل بست وی یکی از با کیفیت ترین محصولات آبی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس در زمینه تفریحات و یا آب درمانی بوده که برای سنین بزرگسال در ظرفیت 4 نفر قابل استفاده می باشد. این محصول دارای تجهیزات کامل از جمله دستگاه گرم کن و حباب ساز بوده و به راحتی قابل نصب و استفاده در هر مکانی از جمله فضای باز خواهد بود.

جکوزی بادی پرتابل بست وی با طراحی بدنه مربعی یکی دیگر از مدل های تولید شده از جکوزی بادی قابل حمل عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی و آب درمانی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول همانند مدل های گرد از لوازم و تجهیزات کاملی برخوردار بوده به همین دلیل گزینه ای بسیار مقرون به صرفه نسبت به خرید و احداث جکوزی بتنی خواهد بود. جکوزی بادی ویلا و باغ بزرگسال می تواند با داشتن ابعاد راه اندازی شده (طول: 180 سانتی متر، عرض: 180 سانتی متر، ارتفاع: 66 سانتی متر) تا 4 نفر را به صورت نشسته در خود جای دهد. با توجه به ابعاد و حجم داخلی امکان جای دادن 778 لیتر آب در این جکوزی فراهم خواهد بود. این محصول تولید شده از متریال با کیفیت PVC وینیل با ساختار سه لایه بوده و برای ایجاد استحکام بیشتر دیواره ها جهت تکیه دادن از تکنولوژی فایبرتک در فضای داخلی استفاده شده است.

از تجهیزات مهم و کاربردی در جکوزی بادی پیش ساخته مربعی می توان به دستگاه گرم کن آب با قابلیت گرم کردن تا 40 درجه سانتی گراد، دستگاه حباب ساز آب، پمپ تصفیه فیلتری و پمپ باد اشاره کرد. این 4 دستگاه مهم در یک پکیج پلاستیکی ضد آب و مقاوم تعبیه شده و در غالب یک دستگاه به بدنه اصلی متصل می شود. صفحه کنترل تعبیه شده روی دستگاه مرکزی امکان تنظیم دما و فشار آب را به شما خواهد داد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به داشتن درپوش یا کاور و همچنین وزن بسته بندی 38 کیلوگرمی آن اشاره کرد. برای خرید جکوزی بادی پرتابل بست وی تنها کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا به صورت تلفنی اقدام به ثبت سفارش کنید.

طول
۱۸۰ سانتی متر
عرض
۱۸۰ سانتی متر
ارتفاع
۶۶ سانتی متر
وزن
۳۸ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
ظرفیت
۷۷۸ لیتر
پمپ باد
دارد
جنس بدنه
PVC برزنتی
سایر ویژگی ها
دارای سیستم bubble jet
دارای درپوش
دارای کنترلر دیجیتال
دارای کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...