جکوزی بادی

جکوزی بادی ویلا بست وی مدل 60036

از {{model.count}}

bestway 60036 inflatable pure spa

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جکوزی بادی ویلا بست وی یکی از مدل های با کیفیت و جدید عرضه شده توسط نمایندگی بوده که تولید شرکت بست وی محسوب می شود. این جکوزی بادی پرتابل در واقع بهترین گزینه برای استفاده 4 نفر در سنین بزرگسال بوده و دارای ویژگی هایی از جمله داشتن گرم کن آب، دستگاه حباب ساز، پمپ تصفیه و پمپ باد می باشد.

جکوزی بادی ویلا بست وی یکی از با کیفیت ترین جکوزی بادی با طراحی بدنه گرد بوده که جهت تفریحات آبی و آب درمانی سنین بزرگسال توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. مهمترین ویژگی جکوزی بادی بست وی داشتن قابلیت حمل و جا به جایی در مدت زمان کوتاه می باشد به همین جهت امکان نصب و استفاده در هر مکان دلخواه را فراهم خواهد ساخت. این محصول دارای دستگاه حباب ساز آب، گرم کن، پمپ تصفیه فیلتری و پمپ باد بوده به همین دلیل یک پکیج کامل برای تفریحات آبی با قیمت مقرون به صرفه تر نسبت به احداث جکوزی بتنی ایجاد کرده است. این محصول دارای ابعاد باد شده (قطر: 180 سانتی متر، ارتفاع: 66 سانتی متر) بوده از همین رو می تواند تا مقدار 669 لیتر آب در خود جای دهد بنابراین برای استفاده 4 نفر به صورت همزمان مناسب خواهد بود.

جنس و متریال ساخت این محصول از پلاستیک PVC وینیل با ساختار سه لایه بوده که از ساختار فایبرتک در داخل دیواره ها استفاده شده در نتیجه امکان تکیه دادن به بدنه را فراهم می سازد. این متریال در کنار داشتن مقاومت و ضخامت بالا در برابر فشار و دمای متفاوت آب، انعطاف بسیار خوبی برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر را خواهد داشت. گفتنی است که این جکوزی امکان گرم کردن آب تا 40 درجه سانتی گراد، تعویض فیلتر پمپ تصفیه و امکان تنظیم دستگاه های داخلی به روش از راه دور را برای مصرف کنندگان فراهم خواهد ساخت. این محصول دارای وزن بسته بندی 27 کیلوگرمی بوده به همین دلیل توسط انواع وسیله نقلیه قابل حمل خواهد بود. برای خرید جکوزی بادی ویلا بست وی می توانید به صورت اینترنتی و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

قطر
۱۸۰ سانتی متر
ارتفاع
۶۶ سانتی متر
وزن
۲۷ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
ظرفیت
۶۶۹ لیتر
پمپ باد
دارد
جنس بدنه
PVC برزنتی
سایر ویژگی ها
دارای سیستم bubble jet
دارای درپوش
دارای کنترلر دیجیتال
دارای کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...