جکوزی بادی

جکوزی بادی مربعی بست وی مدل 60021

از {{model.count}}

bestway 60021 inflatable jacuzzi

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جکوزی بادی مربعی بست وی از پر فروش ترین جکوزی بادی پیش ساخته عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت آب درمانی و ریلکس کردن در آب تولید شده است. این محصول از معدود مدل های مربعی بوده که همانند مدل های گرد از امکانات کاملی بهره برده و به راحتی توسط پمپ باد مخصوص خود قابل راه اندازی خواهد بود.

جکوزی بادی مربعی بست وی یکی از پر طرفدار ترین لوازم بادی و تفریحی در زمینه آبی بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول بر خلاف مدل های گرد طراحی مربعی داشته و از ابعاد راه اندازی شده (طول: 180 سانتی متر، عرض: 180 سانتی متر، ارتفاع: 71 سانتی متر) بهره می برد به همین دلیل ظرفیت آبی برابر با 840 لیتر خواهد داشت. با توجه به داشتن دیواره های دو جداره و مقاوم امکان تکیه دادن در فضای داخلی فراهم بوده و برای استفاده 4 نفر در سنین بزرگسال در حالت نشسته مناسب خواهد بود. این محصول داری جنس و متریال ساخت PVC وینیل بوده که ضخامت بالایی را ایجاد کرده است بنابراین در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاوم می باشد. از ویژگی های بسیار خوب جنس بدنه می توان به قابلیت تعمیر، انعطاف بالا برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر و رویه نرم آن اشاره کرد.

جکوزی بادی عمیق بست وی دارای دستگاه حباب ساز برای به حرکت در آوردن آب، هیتر یا گرم کننده آب با قابلیت افزایش دما تا 40 درجه سانتی گراد، پمپ تصفیه فیلتری با امکان تعویض ساده فیلتر و پمپ باد می باشد. این دستگاه های در نظر گرفته شده در یک قاب ضد آب تعبیه شده و توسط صفحه کنترل خود به راحتی قابل تنظیم خواهد بود. این محصول دارای یک درپوش و یک کلر زن نیز بوده و در یک پکیج با وزن بسته بندی 42 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید جکوزی بادی مربعی بست وی کافیست به روش آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

طول
۱۸۰ سانتی متر
عرض
۱۸۰ سانتی متر
ارتفاع
۷۱ سانتی متر
وزن
۴۲ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
ظرفیت
۸۴۰ لیتر
پمپ باد
دارد
جنس بدنه
PVC برزنتی
سایر ویژگی ها
دارای سیستم bubble jet
دارای درپوش
دارای کنترلر دیجیتال
دارای کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...