جکوزی بادی

جکوزی بادی سه نفره بست وی مدل 60061

از {{model.count}}

bestway 60061 three person inflatable jacuzzi

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جکوزی بادی سه نفره بست وی مدل 60061 یک وسیله مناسب برای آب درمانی و ریکاوری های ورزشی می باشد که توسط شرکت بست وی تولید شده است. این جکوزی بادی ارزان bestway تولید شده از وینیل بوده و دارای هیتر و دستگاه حباب ساز نیز می باشد. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق این محصول را مشاهده بفرمایید.

جکوزی بادی سه نفره بست وی مدل 60061 یک جکوزی جذاب و با کیفیت، از سری جکوزی های شرکت bestway می باشد که در سال 2022 تولید شده است. امروزه با توجه به شاغل بودن افراد و کمبود زمان برای پرداختن به آب درمانی و همینطور ریکاوری، این محصول می تواند گزینه بسیار خوبی برای انجام این امور درون منزل به شمار برود. جکوزی بادی، یک وسیله کاربردی برای ورزشکاران نیز محسوب می شود چرا که می تواند به ریکاوری آن ها پس از انجام ورزش کمک کند. این محصول از ظرفیت 3 نفره برخوردار می باشد و مناسب برای تفریحات گروهی نیز است. 

همانند دیگر محصولات بادی، این محصول هم از وینیل تولید شده است. این متریال از مقاومت مثال زدنی در برابر انواع دمای آب برخوردار می باشد. از مزیت های آن می توان به ضخامت بالا در قسمت دیواره اشاره کرد که این قابلیت سبب می شود تا از خم شدن دیواره در حین تکیه دادن افراد به آن جلوگیری کند. ابعاد این محصول تولید شده در قطر: 170 سانتی متر و ارتفاع: 66 سانتی متر است. ارتفاع آن به گونه ای طراحی شده است که بدن افراد در حالت نشسته به طور کامل درون آب قرار می گیرد. 

از این جکوزی بادی ارزان می توان داخل حیاط منزل، حیاط ویلا، پشت بام، بالکن های بزرگ و ... استفاده نمود. یکی از قابلیت های مهم این محصول، پرتابل بودن آن می باشد. این آپشن باعث می شود تا افراد بتوانند در صورت لزوم، جکوزی خود را به مکانی دیگر منتقل بنمایند. یکی از قابلیت های مهم دیگر این جکوزی دارای بودن هیتر است که می تواند دمای آب را از 20 تا 30 درجه سانتی گراد گرم بنماید. شما می توانید برای مشاهده قیمت جکوزی بادی و یا خرید جکوزی بادی به صورت اینترنتی و یا تلفنی اقدام بنمایید.

قطر
۱۷۰ سانتی متر
ارتفاع
۶۶ سانتی متر
وزن
۳۱ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
ظرفیت
۶۰۵ لیتر
پمپ باد
دارد
جنس بدنه
PVC برزنتی
سایر ویژگی ها
دارای سیستم bubble jet
دارای درپوش
دارای کنترلر دیجیتال
دارای کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...