جکوزی بادی

جکوزی بادی خانگی بست وی مدل 60003

از {{model.count}}

bestway 60003 inflatable jacuzzi

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جکوزی بادی خانگی بست وی مدل 4 نفره، یکی از پر طرفدار ترین جکوزی بادی قابل حمل و روی زمین عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی و آب درمانی سنین بزرگسال تولید شده است. این محصول متریال و طراحی بسیار با کیفیتی داشته و با توجه به داشتن پمپ تصفیه فیلتری، دستگاه گرم کننده آب، دستگاه حباب ساز و پمپ باد، به یک جکوزی بادی کامل تبدیل شده است.

جکوزی بادی خانگی بست وی مدل 4 نفره، یکی از متفاوت ترین محصولات بادی در زمینه تفریحات آبی بوده که به دلیل کیفیت ساخت بسیار بالای خود به عنوان جایگزین مقرون به صرفه انواع جکوزی بتنی عرضه شده است. از ویژگی های مهمی مربوط به این جکوزی بادی قابل حمل بست وی می توان به داشتن گرم کننده آب، پمپ حباب ساز، پمپ تصفیه فیلتری و پمپ باد اشاره کرد. از طرفی راه اندازی سریع و آسان و امکان استفاده در فضای باز و بسته به مزیت های این محصول افزوده است تا در هر زمان امکان جا به جایی و استفاده در محل دلخواه را داشته باشید. گفتنی است که گرم کن آب این جکوزی بادی پرتابل می تواند دمای هر آبی را تا 20 درجه سانتی گراد افزایش دهد. پمپ تصفیه نیز توسط فیلتر کاغذی کار کرده و می توانید پس از مدتی اقدام به تعویض فیلتر آن کنید.

ابعاد جکوزی بادی روی زمین بست وی برابر با (قطر: 180 سانتی متر، ارتفاع: 66 سانتی متر) بوده از همین رو تا مقدار 669 لیتر آب در خود جای می دهد. این محصول با تمام لوازم جانبی همراه خود در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 34 کیلوگرم عرضه می شود. متریال استفاده شده در جکوزی بادی بست وی از پلاستیک PVC وینیل سه لایه بوده که ضخامت بالا و قدرت مناسبی را در برابر دمای و فشار آب و همچنین نور آفتاب ایجاد کرده است بنابراین بهترین گزینه برای استفاده در فضای باز خواهد بود. از ساختار فایبرتک در داخل دیواره ها استفاده شده به همین دلیل دیواره هایی مستحکم ایجاد کرده است تا با خیالی آسوده به آن تکیه دهید. برای خرید جکوزی بادی خانگی بست وی می توانید به مراجعه به سایت نمایندگی اینتکس و یا به روش تلفنی سفارش خود را ثبت کنید.

قطر
۱۸۰ سانتی متر
ارتفاع
۶۶ سانتی متر
وزن
۳۴ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
ظرفیت
۶۶۹ لیتر
پمپ باد
دارد
جنس بدنه
PVC برزنتی
سایر ویژگی ها
دارای سیستم bubble jet
دارای درپوش
دارای کنترلر دیجیتال
دارای کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...