جکوزی بادی

جکوزی بادی خانواده بست وی مدل 60067

از {{model.count}}

bestway 60067 portable family inflatable jacuzzi

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جکوزی بادی خانوادگی بست وی با طرح بیضی، یکی از جدید ترین جکوزی بادی پرتابل عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای تفریحات آبی، آب درمانی و ریلکس کردن سنین بزرگسال مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول مانند مدل های مشابه خود دارای گرم کننده آب، حباب ساز، پمپ تصفیه و پمپ باد بوده از همین رو با توجه به قیمت مقرون به صرفه خود جایگزین کاربردی برابر انواع جکوزی بتنی خواهد بود.

جکوزی بادی خانواده بست وی با طراحی بدنه بیضی شکل، از متفاوت ترین جکوزی بادی قابل حمل عرضه شده توسطد فروشگاه اینتکس بوده که برای آب درمانی و ریلکس کردن در آب تولید شده است. با وجود تولید جکوزی بادی در مدل های گرد و مربعی، حال شاهد مدل های بیضی شکل نیز هستیم که امکان جای دادن افراد بیشتری در خود می باشد. ابعاد این محصول برابر با (طول: 270 سانتی متر، عرض: 180 سانتی متر، ارتفاع: 71 سانتی متر) بوده از همین رو تا مقدار 1370 لیتر آب در خود جای می دهد تا فضایی مناسب برای نشستن 6 نفر در سنین بزرگسال را ایجاد کند. این محصول از نظر ساختار و متریال مشابه مدل های گرد و مربعی تولید شده و از جنس بدنه PVC و الیاف شمعی برخوردار می باشد تا مقاومت بسیار خوبی در برابر نور آفتاب، فشار و دمای متفاوت آب داشته باشد.

متریال استفاده شده انعطاف بالایی داشته به همین دلیل امکان جمع شدن در حجم کمتر را برای حمل راحت تر خواهد داشت. برای فضای داخل دیواره ها از تکنولوژی فایبرتک استفاده شده تا محلی مقاوم برای تکیه دادن فراهم سازد. از مهمترین ویژگی های این جکوزی بادی بیضی بست وی می توان به داشتن پمپ تصفیه فیلتری، پمپ باد، گرم کننده و دستگاه حباب ساز آب اشاره کرد. تمامی این دستگاه های نام برده شده در یک قابل پلاستیکی مقاوم و ضد آب تعبیه شده و توسط صفحه کنترل بیرونی به راحتی قابل تنظیم می باشند. گفتنی است که گرم کننده آب امکان افزایش دمای آب جکوزی شما را تا 40 درجه سانتی گراد داشته که خود دارای تایمر برای کارکرد اتوماتیک خواهد بود. این محصول دارای یک درپوش و کلر زن به عنوان لوازم جانبی مجزا بوده و در یک پکیج با وزن بسته بندی 35 کیلوگرمی عرضه می شود. جهت خرید جکوزی بادی خانواده بست وی با طراحی بیضی شکل می توانید به روش آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

طول
۲۷۰ سانتی متر
عرض
۱۸۰ سانتی متر
ارتفاع
۷۱ سانتی متر
وزن
۳۵ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
ظرفیت
۱۳۷۰ لیتر
پمپ باد
دارد
جنس بدنه
PVC برزنتی
سایر ویژگی ها
دارای سیستم bubble jet
دارای درپوش
دارای کنترلر دیجیتال
دارای کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...