جکوزی بادی

جکوزی بادی بست وی قطر 170 مدل 60037

از {{model.count}}

bestway 60037 portable pure spa

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جکوزی بادی بست وی قطر 170 مدل 60037، محصول بست وی، ساخته شده از پی وی سی به همراه پمپ تصفیه، پمپ حباب ساز، هیتر آب، پمپ باد، مناسب برای استفاده در داخل منزل، حیاط باغ ویلا، این جکوزی بادی پیش ساخته ظرفیت استفاده 3 الی 4 نفر بزرگسال را دارد.

جکوزی بادی بست وی قطر 170 مدل 60037 از سری جکوزی بادی های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، بست وی در تولید محصولاتی نظیر جکوزی بادی و استخر پیش ساخته بسیار موفق عملکرده است و توانسته محصولات متنوعی را در این زمینه تولید و روانه بازار کند البته یکی از دلایل موفقیت این محصول مقرون به صرفه بودن و داشتن قابلیت های متعددی نظیر همراه داشتن، پمپ تصفیه، همراه داشتن پمپ باد، همراه داشتن فیلتر تصفیه، هیتر، درپوش و کیت تعمیرات می باشد. بست وی بر روی جکوزی بادی های خود این لوازم جانبی را قرار داده که با استفاده از آن می توانید به راحتی از جکوزی بادی خود استفاده کنید و دیگر نیازی به نصب و انجام عملیات ساختمانی نخواهید بود.

ابعاد این جکوزی بادی برابر است با 170 سانتی متر به قطر و ارتفاعی برابر با 66 سانتی متر که ابعادی مناسب برای استفاده 3 الی 4 نفر بزرگسال از این محصول می باشد، با توجه به ابعاد این محصول، دارای ظرفیتی برابر با 605 لیتر می باشد که به کمک پمپ تصفیه، آب داخل این جکوزی بادی به راحتی تصفیه می شود و همچنین به کمک هیتر آب داخل این جکوزی بادی تا دمای 40 درجه افزایش پیدا میکند ، لازم بذکر است که بر روی این محصول پمپ حباب ساز نیز تعبیه شده است که آب گرم را با قدرت بالا به داخل آن هدایت میکند. بدنه جکوزی پیش ساخته بست وی مدل 60037 از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد، پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول ضد حساسیت و ضد بو می باشد و همچنین مقاومت بالایی در برابر دمای آب بالا از خودش نشان می دهد.

برای نصب این جکوزی بادی یک عدد پمپ باد تعبیه شده است که در صورت عدم استفاده از جکوزی بادی می توانید به وسیله ی این پمپ باد، باد آن را تخلیه و جکوزی را جمع آوری کنید. برای خرید جکوزی بادی بست وی قطر 170 مدل 60037 می توانید از نمایندگی اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند. با خرید جکوزی پیش ساخته به راحتی می توانید آن را در داخل منزل و یا حیاط باغ  ویلا استفاده کنید.

قطر
۱۷۰ سانتی متر
ارتفاع
۶۶ سانتی متر
وزن
۶۰ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
ظرفیت
605 لیتر
پمپ باد
دارد
جنس بدنه
PVC برزنتی
سایر ویژگی ها
دارای سیستم bubble jet
دارای درپوش
دارای کنترلر دیجیتال
دارای کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...