جکوزی بادی

جکوزی بادی بزرگ بست وی مدل 60024

از {{model.count}}

Bestway 60024 inflatable above ground jacuzzi

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جکوزی بادی بزرگ بست وی از بزرگترین جکوزی پیش ساخته قابل حمل برای استفاده خانواده های پر جمعیت بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای کیفیت ساخت بسیار خوبی بوده و از امکانات لازم را راه اندازی، گرم کردن آب، حباب سازی و تصفیه آب برخوردار می باشد بنابراین جایگزین مقرون به صرفه ای برای انواع جکوزی بتنی محسوب می شود.

جکوزی بادی بزرگ بست وی با طراحی گرد متفاوت ترین جکوزی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که به عنوان جکوزی بادی قابل حمل مورد استفاده قرار می گیرد. همانند انواع استخر پیش ساخته، این نوع جکوزی های تولید شده نیز امکان جا به جایی و راه اندازی سریع و کم هزینه را داشته و از طرفی به دلیل کیفیت ساخت بالا و داشتن امکانات لازم بهترین گزینه برای انواع جکوزی بتنی خواهد بود. این محصول به همراه خود یک دستگاه حباب ساز، گرم کننده آب، پمپ تصفیه فیلتری و پمپ باد داشته از همین رو نیازی به تهیه این لوازم گران قیمت به صورت مجزا نخواهد بود. گفتنی است که گرم کن آن امکان افزایش دما تا 40 درجه سانتی گراد را داشته و می توانید تمامی دستگاه های این جکوزی را توسط صفحه کنترل مخصوص خود تنظیم کنید. این کالا در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 44 کیلوگرمی عرضه می شود.

جکوزی بادی خانگی بست وی ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل با ساختار ضخیم بوده و از تکنولوژی فایبرتک در داخل دیواره ها استفاده شده تا محلی مقاوم برای تکیه دادن ایجاد کند. این متریال در برابر نور آفتاب، فشار و دمای متفاوت آب مقاوم بوده و از طرفی از قابلیت تعمیر برخوردار خواهد بود. ابعاد راه اندازی شده آن برابر با (قطر: 216 سانتی متر، ارتفاع: 71 سانتی متر) بوده تا مقدار 1188 لیتر آب در خود جای دهد بنابراین برای 6 نفر به صورت نشسته گزینه مناسبی خواهد بود. برای خرید جکوزی بادی بزرگ بست وی کافیست به روش آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.

قطر
۲۱۶ سانتی متر
ارتفاع
۷۱ سانتی متر
وزن
۴۴ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
ظرفیت
۱۱۸۸ لیتر
پمپ باد
دارد
جنس بدنه
PVC برزنتی
سایر ویژگی ها
دارای سیستم bubble jet
دارای درپوش
دارای کنترلر دیجیتال
دارای کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...