جکوزی بادی

جکوزی بادی اینتکس مدل 28245

از {{model.count}}

Intex 28245 inflatable jacuzzi

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جکوزی بادی اینتکس مدل 28245 از سری جکوزی بادی ساخته شده توسط برند اینتکس، دارای پمپ تصفیه ، پمپ باد، هیتر و دستگاه حباب ساز که قابل استفاده در خانه، ویلا و باغ می باشد. برای خرید جکوزی بادی پیش ساخته اینتکس می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

جکوزی بادی یکی از سری محصولات بادی ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد، اینتکس تولیدکننده انواع محصولات بادی می باشد که در این زمینه محصولات متنوعی را تولید و روانه بازار کرده است که جکوزی بادی یکی از پر فروش ترین و حرفه ای ترین محصول بادی تولید شده توسط این برند می باشد، جکوزی بادی اینتکس دارای یک سری مزیت نسبت به جکوزی بتنی دارد که در ادامه چند مورد را برای شما شرح خواهیم داد. جکوزی بادی اینتکس دارای قابلیت جا به جایی آسان می باشد و در صورت نیاز به جا به جایی، به راحتی می توانید آن را جا به جا کنید و از آن در فضای دیگری استفاده کنید و یا در صورت عدم نیاز آن را جمع آوری کرده و از فضای اشغال شده استفاده کنید.

در دسته بندی جکوزی بادی پمپ تصفیه، هیتر و پمپ باد قرار داده شده است که با توجه به این وسایل همراه دارای قیمتی غیر قابل مقایسه با جکوزی بتنی می باشد، شایان ذکر است که برای جکوزی بتنی باید پمپ تصفیه و هیتر به صورت جداگانه تهیه شود، هزینه تهیه این دو محصول بسیار زیاد و نصب آنها نیاز به متخصص دارد، در جکوزی پیش ساخته اینتکس این دو لوازم یدکی را در جایگاه درست و با مهندسی دقیق نصب کرده است که نیازی به نصب آن نیست. جنس بدنه جکوزی بادی اینتکس مدل 28245 از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی می باشد و همچنین در برابر فشار و دمای آب متفاوت مقاومت بسیار خوبی از خودش نشان می دهد. در صورت روشن شدن هیتر این جکوزی بادی دمای آن تا +68 درجه افزایش پیدا میکند که پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول به راحتی این درجه دمای آب را تحمل می کند، هیتر به کار رفته در ساخت این محصول توان خروجی 1300 واتی دارد که در هر ساعت 1 الی  2 درجه فارنهایت افزایش پیدا میکند.

ابعاد جکوزی پیش ساخته اینتکس برابر است با 196 سانتی متر به قطر که ابعاد داخلی این جکوزی برابر با 145 سانتی متر است که ظرفیت استفاده تا 4 نفر را به راحتی دارد. میزان ظرفیت تعریف شده برای این جکوزی برابر است با 795 لیتر که ظرفیتی مناسب برای جکوزی بادی می باشد. برای خرید جکوزی بادی اینتکس مدل 28245 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

قطر
196 سانتی متر
ارتفاع
71 سانتی متر
وزن
46 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
ظرفیت
795 لیتر
پمپ باد
دارد
جنس بدنه
PVC برزنتی
سایر ویژگی ها
دارای سیستم bubble jet
دارای درپوش
دارای کنترلر دیجیتال
دارای کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...