شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

جلیقه شنا بادی بچگانه بست وی مدل 91070

از {{model.count}}

bestway 91070 baby inflatable swimming west

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جلیقه شنا بادی بچگانه بست وی از جدید ترین طرح های تولید شده در زمینه تفریحات آبی محسوب شده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. جلیقه بادی کودک برای سنین 3 الی 6 سال مورد استفاده قرار گرفته و بهترین گزینه برای تفریحات آبی کودکان در استخر ها محسوب می شود.

جلیقه شنا بادی بچگانه بست وی یکی از پر فروش ترین لوازم شنا و تفریحات آبی برای کودکان 3 الی 6 سال بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای ابعاد باد شده (طول: 51 سانتی متر، عرض: 46 سانتی متر) بوده و از دو بند قفل دار جهت ثبات بیشتر روی بدن کودکان بهره می برد. جلقه بادی کودک بست وی تولید شده از متریال PVC وینیل بوده که متریالی نرم، سبک و مقاوم در برابر دمای متفاوت آب و نور آفتاب می باشد. از ویژگی های دیگر این کالا می توان به داشتن محافظ بادشو مخصوص گردن و وزن بسته بندی 300 گرمی آن اشاره کرد. برای خرید جلیقه شنا بادی بچگانه بست وی می توانید به روش اینترنتی و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

طول
۵۱ سانتی متر
عرض
۴۶ سانتی متر
وزن
۳۰۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان ۳ تا ۶ سال
بدنه ضد حساسیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...