شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

جلیقه بادی کودک اینتکس مدل 58660

از {{model.count}}

intex 58660 kids swimming vest

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جلیقه بادی کودک اینتکس یکی از پر طرفدار ترین و پر فروش ترین لوازم بادی تفریحی و شنا برای کودکان 3 تا 6 سال بوده که به منظور استفاده در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها تولید شده است. این محصول دارای ویژگی هایی همچون بدنه سه تکه با سه دریچه هوای مجزا و همچنین دو بند قفل دار قابل تنظیم بوده و به صورت تک رنگ توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

جلیقه بادی اینتکس کودک مدل 3 تا 6 سال یکی از پر استفاده ترین لوازم شنا و تفریحات بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت استفاده در استخر ها تولید شده است. این محصول طراحی و ساختار بدنه مشابه مدل های دیگر خود داشته و بر خلاف ظاهر خود از طراحی ای با ایمنی بالا برخوردار است. بدنه اصلی این جلیقه شنا بادی توسط سه دریچه هوا باد شده از همین رو در صورت آسیب دیدن هر قسمتی از بدنه، تعادل آن روی آب بر قرار خواهد بود. این محصول دارای دو بند با قفل پلاستیکی بوده که به راحتی قابل رگلاج می باشند از همین رو می توان عرض آن را بین 51 الی 58 سانتی متر تغییر داد.

ابعاد کلی این جلیقه بادی استخری کودک برابر با 50 در 47 سانتی متر بوده و در یک پکیج با وزن 240 گرمی عرضه می شود. جنس و متریال ساخت آن از پلاستیک PVC وینیل بوده که متریالی سبک و با انعطاف بالا محسوب می شود. این نوع جنس بدنه در برابر فشار و دمای متفاوت آب و همچنین نور آفتاب مقاوم بوده و دارای قابلیت تعمیر نیز خواهد بود. برای خرید جلیقه بادی کودک اینتکس 3 تا 6 سال کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
50 سانتی متر
عرض
47 سانتی متر
وزن
240 گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین 3 تا 6 سال
بدنه ضدحساسیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...