شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

جت اسکی بادی اینتکس مدل 57520

از {{model.count}}

intex 57520 inflatable jet ski

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جت اسکی بادی اینتکس مدل 57520 یک جت اسکی بادی کوچک تولید شده بوده که برای تفریحات آبی کودکان در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها و یا سواحل آرام دریا مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای دستگیره تعادل بوده و توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

جت اسکی بادی اینتکس کودک یکی از مهیج ترین و پر فروش ترین شناور بادی تولید شده برای تفریحات آبی در آب های کم عمق آرام بوده که جهت استفاده کودکان بالای 3 سال عرضه شده است. جت اسکی بادی اینتکس به گونه ای طراحی شده که تشابه زیادی با مدل های واقعی داشته از همین رو دارای تعادل خوبی روی آب می باشد بنابراین ایمنی لازم را برای کودکان در داخل آب خواهد داشت. این محصول دارای یک دستگیره پلاستیکی بزرگ روی قسمت فوقانی بدنه خود بوده که برای ایجاد تعادل فرزندان شما در زمان به حرکت در آوردن جت اسکی کودک به صورت دستی کاربرد خواهد داشت.

جت اسکی بادی استخر کودک دارای ابعاد باد شده 117 در 77 سانتی متر بوده که تا مقدار 30 کیلوگرم تحمل وزن خواهد داشت. این محصول ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با روکش وینیل بوده که متریال سبک و انعطاف پذیر برای آن محسب می شود. این نوع جنس بدنه در برابر فشار و دمای متفاوت آب و همچنین نور آفتاب مقاوم می باشد بنابراین هیچ جای نگرانی بابت استفاده در فضای باز نخواهد بود. برای خرید جت اسکی بادی اینتکس کودک کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و محصول خود را به دو روش اینترنتی و یا تلفنی ثبت سفارش کنید.

طول
117 سانتی متر
عرض
77 سانتی متر
تحمل وزن
30 کیلوگرم
وزن
900 گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بالای 3 سال
دارای یک دستگیره پلاستیکی
دارای ساختار متعادل روی آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...