شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

جا لیوانی روی آب بست وی مدل 34132

از {{model.count}}

bestway 34132 inflatable drink holder

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جا لیوانی روی آب بست وی مدل 34132 از سری محصولات بادی تفریحی ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، این جا لیوانی مناسب برای نگهداری انواع لیوان، بطری و قوطی نوشیدنی می باشد. برای خرید جا لیوانی بادی بست وی از شرکت اینتکس اقدام کنید.

همانطور که میدانید بست وی یکی از برندهای تولیدکننده انواع محصولات بادی می باشد که در این زمینه محصولات متنوعی را تولید کرده است و جا لیوانی نیز یک محصول بادی تفریحی می باشد که با خرید آن میتوانید انواع نوشیدنی های مورد نظر خود را در هنگام آب تنی و یا شنا کردن میل کنید. با خرید جا لیوانی بادی روی آب بست وی می توانید لیوان نوشیدنی، بطری نوشیدنی و قوطی نوشیدنی را در داخل آن قرار دهید. به دلیل اینکه این محصول دارای ساختار بادی می باشد حفظ تعادل بالایی دارد و پس از قرار دادن نوشیدنی بر روی آن امکان ریختن نوشیدنی در آب و یا وارونه شدن آن بسیار کم است.

جنس بدنه این جا لیوانی از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد، پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول مقاومت آن را در برابر نور خورشید افزایش داده است و همچنین ضد حساسیت و ضد بو می باشد. برای باد کردن جا لیوانی روی آب بست وی می توانید از فروشگاه مستر اینتکس انواع پمپ های موجود را خریداری کرده و از آن استفاده کنید. برای خرید و قیمت جا لیوانی روی آب بست وی مدل 34132 می توانید از نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

طول
۲۸ سانتی متر
عرض
۱۹ سانتی متر
وزن
۴۵۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
رویه ضدپوسیدگی
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...