شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

جا لیوانی بادی روی آب فلامینگو اینتکس مدل 57500

از {{model.count}}

intex 57500 flamingo drink holder float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جا لیوانی بادی روی آب فلامینگو اینتکس مدل 57500 از سری محصولات تفریحی آبی شرکت intex می باشد که مناسب برای تفریحات آبی درون استخر طراحی شده است. شکل ظاهری این محصول به شکل فلامینگو بوده و جنس بدنه آن نیز تولید شده از PVC می باشد. در ادامه مشخصات دقیق این محصول را می توانید مشاهده کنید.

جا لیوانی بادی روی آب فلامینگو اینتکس مدل 57500 یک وسیله بسیار کاربردی در تفریحات آبی می باشد که به افراد امکان به همراه داشتن نوشیدنی های خود در حین شنا و یا تفریح درون استخر را می دهد. این وسیله گزینه ای مناسب برای مهمانی های درون استخر بوده که سبب می شود تا بتوان نوشیدنی های مختلف را درون استخر سرو نمود. جا لیوانی روی آب طرح فلامینگو از تعادل بسیار بالایی برخوردار بوده و به خوبی می تواند نوشیدنی را بر روی آب شناور نگه دارد. ساختار کلی این محصول به این صورت است که شکل آن به شکل یک فلامینگو بوده و قسمتی از آن نیز دارا حفره می باشد که محل قرار گیری لیوان است.

این حفره به گونه ای طراحی شده است که فری سایز بوده و مناسب برای تمامی لیوان ها در هر ابعاد و اندازه ای می باشد. در دو طرف این محصول دو عدد وزنه تعادل تعبیه شده است که آن ها به صورت بال های فلامینگو درآمده اند. جنس بدنه این محصول نیز همچون دیگر محصولات بادی اینتکس از وینیل تولید شده است. این متریال دارای دوام بالایی بوده و از قابلیت تعمیر در هنگام سوراخ شدن نیز برخوردار می باشد. بسته بندی این جالیوانی روی آب به صورت 3 عددی می باشد. از این محصول می توان درون استخر، استخر پیش ساخته، دریاچه و ... استفاده نمود. جالیوانی طرح فلامینگو مناسب برای تمامی سنین می باشد. شما می توانید این محصول را از فروشگاه مستر اینتکس خریداری نموده و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

طول
۱۵ سانتی متر
عرض
۱۸ سانتی متر
وزن
۳۰۰ کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
بدنه ضدپوسیدگی
بسته سه عددی
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...