شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

جا لیوانی بادی روی آب اینتکس مدل 57505

از {{model.count}}

intex 57505 pineapple drink holder float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جا لیوانی بادی روی آب اینتکس مدل 57505 از سری محصولات بادی ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد که مناسب برای نگهداری حداکثر 6 لیوان و یا بطری نوشیدنی است، بدنه محصول از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بالا و همچنین مقاومت بالایی دارد. برای خرید و قیمت جا لیوانی بادی روی آب اینتکس طرح آناناس می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید.

اینتکس یکی از تولیدکنندگان محصولات بادی می باشد که در این زمینه تولیدات بسیار متنوعی داشته و توانست به تولید کردن انواع محصولات با طراحی های خاص و زیبا توانست نظر بسیاری از افراد را نسبت به برندش جلب کند. این جا لیوانی طراحی برگرفته شده از میوه آناناس را دارد که جلوه زیبایی دارد. از این شناور جا لیوانی روی آب می توانید برای استخر پیش ساخته، استخر بتنی استفاده کنید و از جا لیوانی آن برای نگهداری لیوان و بطری نوشیدنی استفاده کنید. بر روی جا لیوانی بادی طرح آناناس 6 عدد جا لیوانی قرار گرفته شده است، به دلیل بادی بودن این محصول با قرار دادن لیوان در داخل آن به صورت کامل کیپ می شود و مانع از ریختن محتویات نوشیدنی شما به داخل آب می شود.

جا لیوانی بادی روی آب اینتکس طرح آناناس دارای ابعادی برابر با 97 سانتی متر به طول و عرضی برابر با 58 سانتی متر دارد که ابعادی مناسب برای استفاده در داخل انواع استخر ها می باشد، با توجه به ابعاد ذکر شده در صورت قرار دادن احتمال واژگونی محصول به صورت کامل از بین می رود. این محصول از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بالایی دارد و مقاومت بالایی در برابر تابش نور خورشید و پوسیدگی نشان میدهد، البته شایان ذکر است که پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول به صورت کاملا ضد حساسیت و ضد بو می باشد و قابلیت تعمیر نیز دارد. برای خرید و ثبت سفارش جا لیوانی بادی روی آب اینتکس مدل 57505 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
97 سانتی متر
عرض
58 سانتی متر
وزن
4.8 کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
6 محل مخصوص بطری و نوشیدنی
بدنه ضدپوسیدگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...