شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

جا لیوانی بادی بست وی مدل 34127

از {{model.count}}

bestway 34127 inflatable drink holder

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جا لیوانی بادی بست وی مدل 34127 از سری محصولات بادی ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، این حا لیوانی در دو طرح طاووس و فلامینگو عرضه می شود. برای خرید و قیمت جا لیوانی بادی بست وی مدل 34127 می توانید از نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

جا لیوانی بادی بست وی مدل 34127 یکی از لوازم تفریحی ساخت شده توسط برند بست وی می باشد، این جا لیوانی مناسب برای نگهداری انواع نوشیدنی در داخل آن می باشد و با استفاده از آن می توانید نوشیدنی خود را در هنگام آب تنی و یا شنا کردن میل کنید. جا لیوانی بست وی مدل 34127 در دو طرح عرضه می شود، طرح اول طاووس و طرح دوم فلامینگو که هر کدام از این طرح ها دارای ابعاد خاص خودشان هستند، ابعاد طرح فلامینگو برابر است با 26.5 سانتی متر در 24 سانتی متر و ابعاد طرح طاووس برابر است با 34.5 سانتی متر در 31 سانتی متر.

طراحی این جا لیوانی بسیار خاص و زیبا است و هر دو طرح آن به راحتی نظر هر فردی را نسبت به خودش جلب میکند. جنس بدنه جا لیوانی از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. برای باد کردن این شناور بادی جا لیوانی می توانید از انواع پمپ باد دستی و سوزنی نیز استفاده کنید. برای خرید جا لیوانی بادی بست وی مدل 34127 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
26 سانتی متر
عرض
24 سانتی متر
وزن
300 گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...